- romy224 augustus 2012 om 10:55
hoi!
mijn vriend en ik hebben een aantal dagen geleden wat gedaan. we hebben géén seks gehad, maar hij heeft mij gevingerd+gebeft en ik heb hem afgetrokken (zonder condoom) ik heb m van te voren gevraagd of hij geen soa had, hij zei van niet dat hy ws getest. ein eerste instantie alles prima dus. maar nu, vraag ik me af stel dat hij zei dat hij getest was maar het niet was maar het zei om mij gerust te stellen (stél dat he). is de kans dan nu groot dat ik een soa heb? en dan met name hiv? als ik hem heb afgetrokken en zn hand heb vastgehouden enzo en hij mij daarna gevingerd heeft etc. etc. ik ben er best bang voor! en ook ben ik bang dat als ik mezelf nu vinger ik het virus dan op mijn vingers krijg en als ikd an bijvoorbeeld een wondje openkrab ofzo het weer in mijn bloed kan komen.. kan dit? sorry voor de rare vragen hoor, het is gewoon omdat ik er best mee zit.groetjes, Romy22
2 reactiesReagerenAnoniem18 september 2012 om 10:02Heb jij nog helemaal geen seksuele voorlichting gehad en geven ze tegenwoordig met maatschappijleer geen les over geslachtsziekten?!
ReagerenPien18 september 2012 om 10:04Genitale wratten zijn besmettelijk en een koortslip is ook geen pretje!
Reageren