Zoeken Vraag het forum

bang voor een besmetting

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Dennis

Hallo dit klinkt misschien gek  ik ben bang  dat ik op deze manier eventueel hiv of hepatitis heb opgelopen ik was bij een vriend die is net geopereerd en heeft waarschijnlijk een paar keer met zijn hand de wond aangeraakt nou heb ik een snee op mijn duim een soort keen bloed niet maar is wel open heb hem wel met die hand wel een hand gegeven en later kwam ik thuis en stoote mij elleboog tegen de muur en daar kreeg ik een schaafwond van en ging bloeden heb dat schoongemaakt met alcohol en een pleister toen ik die pleister erop deed besefte ik later dat ik mijn handen nog niet had gewassen maak ik nu kans op een besmetting en hoe zit het met die snee in mijn duim en hem daar een hand mee hebt gegeven is de kans zo groot dat je daarvan hiv op kan lopen of moet er echt meer bij komen kijken om hiv op te lopen ik zit hier heel erg mee maar hoop dat het niet nodig is plz help…

Reageer op: bang voor een besmetting
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.