Hallo,
Het is bijna een jaar terug dat ik een bultje voelde op mijn teelbal met daarbij pijnklachten in hetzelfde gebied eromheen. Ik ben destijds gelijk op chlamydia, gonnoroe, syfilis en hiv getest. Alle testen waren goed. Ik had sindskort een nieuwe vriendin en zei kreeg een aantal maanden later ook klachten daar beneden, kleine sneetjes, roodheid en het werd erg gevoelig. We hadden nog geen sex gehad met elkaar dit wilden we zo lang mogelijk uitstellen, we hadden alleen naakt op elkaar gelegen.
Ondertussen zijn we bijna een jaar verder en zijn er bij beiden nog steeds klachten, niet zo heftig als in het begin maar nog wel klachten. Ik heb voor de zekerheid nogmaals de soatesten gedaan maar ook deze waren weer goed.. Ik heb ook nog gevraagd om een trychomonas test alleen vond de dokter dit niet nodig want deze soa zou je gelijk duidelijk wel ruiken werd er gezegd.
Enig idee wat deze klachten zouden kunnen geven?
IK zou het zo helaas ook niet kunnen zeggen. Vraag aan de huisarts een verwijzing naar de uroloog voor verder onderzoek
Vindt u het niet vreemd dat de dokter niet op trychomonas wil testen? Of is de geur daadwerkelijk intens genoeg om deze soa bij geen geur al uit te sluiten?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!