Onzekerheid over hebben soa

Hey,

Ik zal de situatie even kort toelichten, ik ben 1 week geleden naar een prostituee geweest, waar ik wel eens vaker ben geweest. Net zoals alle andere keren heb ik (heel stom) met haar getongzoent en heeft ze mij vervolgens gepijpt zonder condoom. Echter stelde het niet veel voor, want ze heeft mijn geslachtsdeel echt minimaal in haar mond gehad, dus ik denk 4 keer gezogen en totaal niet diep. Vervolgens zijn we over gegaan op de veiligere manier.

Nu een week later, begin ik mij te realiseren, dat het wel eens een hele slechte afloop kan krijgen. Ik heb momenteel niet echt klachten. Tenminste niet direct aanwijsbaar op het seksueelcontact, maar soms voel ik soms tijdens het plassen het licht branden. En heb ik moeite met slikken.

Mijn vraag is nu eigenlijk kan ik een soa hebben opgelopen in mijn keel en op mijn geslachtsdeel?

P.s ik ben bij de vrouw in kwestie wezen naar vragen en zij beweerd schoon te zijn, maarja je weet maar nooit!

Reageren

toevoeging:

ik ben overigens 1,5 maand geleden getest op verschillende soa’s en had gelukkig niets, dus wat ik zei over meerdere malen getongzoent en gepijpt, door de vrouw in kwestie betekende dat ze toen de tijd schoon was, maar die andere keren is inmiddels al weer 3/4 jaar geleden, dus je weet nooit wat zij in de tussentijd heeft opgelopen.

Ik weet ook dat ik mijzelf wederom moet testen om het zeker te weten, maar daarvoor moet ik nog een week wachten, en zou nu toch graag al enig advies willen.

Dus nogmaals de vraag; heb ik een soa opgelopen in mijn keel en geslachtsdeel en zo ja, welke kunnen het zijn?

in de bijlage stuur ik een foto van mijn keel omdat ik tijdens het kijken in de spiegel naar mijn mening witte vlekjes zag die er normaal niet zitten, maar dit weet ik niet zeker

ook heb ik onder mijn tong bepaalde sliertjes zitten die ik niet vertrouw kunnen dit bijvoorbeeld genitale wratten zijn?

Ik kan geen foto’s bijvoegen vanwege ze te groot zijn.

alvast bedankt voor de antwoorden!

Reageren

je zou zo een soa kunnen oplopen

Reageren

hey,

bedankt voor je antwoord, maar ik snap dat je er een soa door kan krijgen. Maar hoe groot is de kans dat ik in bovenstaande senario daadwerkelijk een soa heb opgelopen?

en aan welke soa’s moet ik dan denken? Moet ik mij bijvoorbeeld alleen laten testen op chlamydia en gonnoroe of moet ik ook rekening houden met alle andere soa’s? Ik heb daarbij ook een wit bultje op mijn gehemelte en sliertjes onder mijn tong. Vgm zit dit er al wel langer, maar kan dit bijvoorbeeld genitale wratten zijn? Of kan je van tongzoenen geen soa krijgen? Ik heb namelijk nog nooit orale seks gehad met andere vrouwen!

Reageren

Je zou dan kunnen denken aan  chlamydia, gonorroe en syfilis. Ik acht de kans klein.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Onzekerheid over hebben soa

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe