Soa

Hallo,

Ik heb vorige week contact gehad met een prostitué. Tijdens de hele rit heb ik mijn onderbroek aangelaten en had zij haar string wel uit om eroverheen te schuren. Verder geen contact van vagina op penis geweest. Moet ik mij zorgen maken om een soa?

Reageren

Iemand?

Reageren

Zo krijg je geen soa

Reageren

Beste,
    Ik ben man en zeer actief op sexueel gebied en spijtig genoeg niet altijd veilig!(hoe dom dit ook is)
    Nu is juist bij mijn vrouw hpv 16 /18 vastgesteld en begin ik mij grote zorgen te maken..
    Ze moet colposcopie laten doen voor dit.
    Ze heeft namelijk ook al heel lange tijd (half jaar tot jaar)last van vieze afscheiding (geel groen)die ruikt na we sex hebben gehad...
    Vorige controle sprak gynaecoloog over bacteriële infectie
    Verder heeft ze geen klachten...
    Maar nu vrees ik dat het mss soa (chlamida,gonorroe,...)is
    Ik heb ondertussen tientallen keren sex met haar gehad (over verscheidene maanden)maar ik ondervind geen klachten van afscheiding ofzo...
    Wel heb ik enkele wratjes (3op lies en 3 op penis)afkomstig van hpv denk ik...
    En ook rare plekjes en bolletje dat er zelfs al jaren zitten...
    Weet iemand hoe erg het is?

Reageren

hoe groot is de kans dat als zij idd soa heeft ik met haar tientallen keren sex kan hebben zonder ik die soa ook krijg

Reageren

die vraag kan niemand zo beantwoorden. ga naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren

die kans is redelijk aanwezig

Reageren

maar na bijna jaar intiem met haar te zijn...terwijl zij steeds die afscheiding gehad heeft...( dan heb ik wel enkele dagen rode plekjes op eikel en na paar dagen zonder sex zijn deze ook weer weg)

waarom heb ik dan geen enkele klacht van soa?

Reageren

En zijn de foto’s duidelijke tekenen van soa’s?

Reageren

Ik zie daar zo geen soa in. Een infectie zou wel kunnen.
    Het is toch ook nog maar de vraag of ze een soa heeft.....

Reageren

Hartelijk dank omdat u telkens antwoord Tandor.
    Ja ik vrees dat ze dat heeft omdat overal waar je wat leest geel/groene afscheiding wordt beschreven dat het van soa afkomstig is...
    Het rare is wel dat dit al zolang duurt en het met periodes is en ze nooit een andere klacht bijheeft.

Reageren

Of geven soa’s soms maar een enkele klacht?

Reageren

Zijn er dan geen soa testen gedaan?

Reageren

Neen nog niet nee,
    Ik ga er volgende week laten doen...
    Maar mijn vraag is hoeveel het mogelijk is dat je bv chlamydia of gonorroe hebt en eigenlijk maar enkel afscheiding hebt?(als vrouw)
    En ik heb helemaal niets...

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Soa

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe