Zoeken Vraag het forum

Problemen om vroeg op te staan

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Heb je wel eens een depressie testje gedaan?

blackscell

Hey,

Heb deze depressie test idd gedaan, maar er kwam niet iets veelbelovends uit..

Vind mezelf namelijk ook niet depressief/stressvol..

Reageren
    Guido

En als je eens een maandje geen vlees eet? Heeft dat effect? Je hoeft namelijk echt niet iedere dage vlees te eten. Gelukkig is er niets ernstigs aan de hand, want dat zou wel in het bloed gevonden zijn, denk ik. Hoef je trouwens niet te werken? Ik moet iedere dag gewoon mijn bed uit, of ik nu moe ben of niet…

Reageren
    sonja

Ik weet niet of dit bij jou mogelijk is, maar het is goed om zoveel mogelijk een vast ritme aan te houden. Dat wil zeggen elke dag om de zelfde tijd naar bed en dezelfde tijd opstaan. Ik snap dat dit heel veel moeite kost, maar misschien kan je het eens proberen. Misschien eerst gewoon eens met nachten van 10 uur en dan misschien een dutje doen door de middag. Maar in ieder geval met een vast ritme.

Reageren
    blackscell

Ritme aanhouden heb ik ook al geprobeerd, ging toen elke keer om 10 uur meteen naar bed maar dan in de ochtend wakker worden was alsnog onmogelijk, nu ga ik altijd rond 11 uur naar bed..

Het is gewoon enorm vermoeiend in de ochtend, nee ik werk niet ga alleen naar school.. Het is alsof ik helemaal niks meer kan doen als ik wakker wordt me lichaam moet nog 3/4 uurtjes in bed liggen voordat ik op kan staan en kan gaan douchen e.d.

Al me energie is weg na het uitzetten v.d. wekker heb bijna geen gevoel in m’n benen

Reageren
Reageer op: Problemen om vroeg op te staan
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.