- Anoniem21 juni 2011 om 12:09
Heb je wel eens een depressie testje gedaan?
Anoniem21 juni 2011 om 12:10Lees meer vragen en antwoorden over een depressie test
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=depressie+test&sa=Zoeken#1259blackscell21 juni 2011 om 17:29Hey,
Heb deze depressie test idd gedaan, maar er kwam niet iets veelbelovends uit..
Vind mezelf namelijk ook niet depressief/stressvol..
ReagerenGuido21 juni 2011 om 18:49En als je eens een maandje geen vlees eet? Heeft dat effect? Je hoeft namelijk echt niet iedere dage vlees te eten. Gelukkig is er niets ernstigs aan de hand, want dat zou wel in het bloed gevonden zijn, denk ik. Hoef je trouwens niet te werken? Ik moet iedere dag gewoon mijn bed uit, of ik nu moe ben of niet…
Reagerensonja21 juni 2011 om 19:22Ik weet niet of dit bij jou mogelijk is, maar het is goed om zoveel mogelijk een vast ritme aan te houden. Dat wil zeggen elke dag om de zelfde tijd naar bed en dezelfde tijd opstaan. Ik snap dat dit heel veel moeite kost, maar misschien kan je het eens proberen. Misschien eerst gewoon eens met nachten van 10 uur en dan misschien een dutje doen door de middag. Maar in ieder geval met een vast ritme.
Reagerenblackscell22 juni 2011 om 07:21Ritme aanhouden heb ik ook al geprobeerd, ging toen elke keer om 10 uur meteen naar bed maar dan in de ochtend wakker worden was alsnog onmogelijk, nu ga ik altijd rond 11 uur naar bed..
Het is gewoon enorm vermoeiend in de ochtend, nee ik werk niet ga alleen naar school.. Het is alsof ik helemaal niks meer kan doen als ik wakker wordt me lichaam moet nog 3/4 uurtjes in bed liggen voordat ik op kan staan en kan gaan douchen e.d.
Al me energie is weg na het uitzetten v.d. wekker heb bijna geen gevoel in m’n benen
Reageren