Zoeken Vraag het forum

Weinig slaap

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Lees je eigenlijk wel wat ik schrijf?

Anoniem

Ja, dat hoe meer je gaat nadenken over slapen hoe moeilijker het slapen wordt.

Ik probeer er ook zo min mogelijk over na te denken. Omdat ik ook wel weet dat ik kan slapen, het ging afgelopen nacht ook wat beter. Dus dat geeft wel weer wat vertrouwen.

Reageren
    John (moderator)

Maar je blijft er over bezig….
    “Hoe erg is het eigenlijk dat je langer dan 3 nachten niet zo goed inslaapt?” als ik dat heb is dat voor mij helemaal niet erg en geen probleem. Als mijn broer dat heeft is het wel een probleem. Hoe dat voor jou is? Ik zou het niet weten. Laat het nou ruste, denk er niet over na en ga straks gewoon slapen. Je merkt dan vanzelf we of het lukt.

Reageren
    Suus

Volgens mij heb ik gister ook al uitgebreid op een topic van jou met dezelfde vraag gereageerd…..

Reageren
Reageer op: Weinig slaap
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.