Extreem vroeg klaarkomen

Ik heb sinds kort een relatie, als na het voorspel we dan eindelijk seks hebben kom ik binnen een koude minuut klaar. Dit is nu 4/4 keer gebeurd en ik word gek van. Maakt me onzeker en voel me schuldig tegenover me vriendin.
    Dit is geen doen zo..

Heeft er iemand tips of ervaringen hiermee..?

Reageren

Het is toch niet zo'n vreemd verschijnsel. Je raakt te opgewonden door het voorspel...
    Probeer je vooral niet druk te maken. Hoe meer je je hier op gaat focussen hoe erger het gaat worden. Iets minder (intensief)of ander voorspel kan helpen alsmede het gebruik van glijmiddel.
    Praat er wel met je vriendin over....dat gaat beslist vanzelf goed komen met een beetje geduld

Reageren

Ik hoop dat u gelijk heeft, zal proberen me focus ergens anders op te leggen.. Gelukkig heeft ze er (nog) geen problemen mee.
    Bedankt voor de reactie

Reageren

Proberen wat meer met je hele lijf te genieten en iets minder pikgericht. En goed ademen. Zelf gemerkt dat mannen nogal eens hun adem inhouden als ze zich omdraaien in bed of tijdens de seks.
    Beetje tantra erin gooien, op internet zijn er wel tips.

Reageren

@anoniem van 16.31 uur.

Het plaatsen van commerciële links is in het forum niet toegestaan zonder voorafgaande toestemming van Dokter.nl
    Er zijn in diverse berichten van u links verwijderd.
    Wij verzoek u om geen commerciële links meer te plaatsen.

Moderator

Reageren

je regelmatig aftrekken kan het probleem meschien oplossen.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Extreem vroeg klaarkomen

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe