Zoeken Vraag het forum

Mijn vriendin denkt niet aan mijn gevoelens.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik zit al een tijdje met een probleem. Mijn vriendin vraagt mij altijd om keuzes te maken omdat zij er zich niet lekker bij voelt. Bijvoorbeeld ik mag niet met andere meiden omgaan. Ik mag op bijvoorbeeld Facebook geen foto’s leuk vinden van andere meiden. Terwijl zij dat wel doet bij andere jongens. Ze wil ook met andere jongens naar buiten en ze word boos als ik zeg dat ik het niet wil.

Ik ben te zacht op dat gebied en doe heel vaak wat ze mij vraagt. Ik respecteer haar gevoelens en keuzes. En pas me dan ook aan.
    Maar daarvoor krijgen mijn vrienden veel meer aandacht dan dat ze aan mij geeft. Ik word heel erg aan de kant geschoven.

Gister wilde ik hierover praten, en tijdens het gesprek heeft ze haar telefoon nog geen seconde neergelegd omdat ze aan het appen was met een vriend van ons. zo gaat het altijd. Want ze is verslaafd aan haar telefoon.

Ik heb haar heel vaak duidelijk geprobeert te maken hoe ik me voel en of ze eens naar mij wil luisteren en wil aanpassen. Maar ik krijg altijd een antwoord terug als: ik wil niet dat je…

Kortom ze wil alleen dat ik naar haar gevoelens luister en me aan pas. Maar ze wil niet 1 keer doen wat ik graag wil om me beter te voelen.

Dit heeft ze nog nooit gedaan in een anderhalf jaar lange relatie.

Wat kan ik het beste doen?

MVG
    Dave

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je vriendin is dus jaloers, bezitterig en egoïstisch.

Je moet vooral eens goed nadenken of dit een relatie is die je wel wilt. Ik denk namelijk van niet. En dat zal je haar eens goed duidelijk moeten maken.

Reageren
    Anoniem

Een optie maar,
    Relatie beeindigen zonde zoveel energie insteekt in iets dat alleen maar uit 1 kant komt.Liefde, respect en begrip niet wederzijds.
    Véél sterkte.

Reageren
Reageer op: Mijn vriendin denkt niet aan mijn gevoelens.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.