Zoeken Vraag het forum

Vriendin geen zin in seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo iedereen,
    Ik heb reeds 3 jaar een enorm lieve en beeldschone vriendin, we zijn nu allebei 21 jaar en zien elkaar bijna elke dag, als we elkaar niet zien dan worden we vaak ook allebei verdrietig. We hebben het eerste jaar een goed seksleven gehad, ze was geen beest in bed, maar vond het altijd lekker en het gebeurde veel. Nu is het zo dat mijn libido extreem hoog is, ik zou zonder moeite drie keer per dag vrijen, ik besef ook dat dat niet kan en dat is ook helemaal niet nodig, maar als we nu 1 keer in de maand vrijen dan mag ik al blij zijn, het verveelendste is dat ze er dan zelf vaak niet echt zin in heeft ook.
    Ik heb er al.veel met haar over gepraat en ook zei vindt het heel vervelend omdat ze weet dat ik er verdrietig door ben.
    De problemen zijn begonnen toen ze was overgeschakeld van naar een andere pil,althans dat denken we. Nu hadden we 6 maanden terug besloten dat ze zou stoppen met de pil op de hoop dat ook haar zin om te vrijen terug zou komen, niet dus.
    Het is niet zo dat ik niet lief voor haar ben, ik doe vaak romantische dingen en ze zegt ook dat het daar niet aan ligt, ik heb het idee dat ze gewoon bang is om te durven vrijen, vanaf dat ze er nog maar aan denkt blokeert ze zichzelf om er zin in te krijgen.

Ik heb haar nog nooit bedrogen en zou dit ook nooit doen, ik hou zielsveel van haar en wil haar zeker niet kwijt om deze reden, maar ben ondertussen echt ten einde raad, hoe minder ze me geeft hoe meer zin ik heb..

Wat zouden we kunnen doen, ik heb echt geen idee.

Alvast bedankt.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat het goed zou zijn als ze daarmee naar de huisarts gaat en een bloedonderzoek laat doen om te kijken of haar hormoonspiegels wel in orde zijn, als ze dat wil tenminste.

Reageren
Reageer op: Vriendin geen zin in seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.