Zoeken Vraag het forum

Vriend heeft geen zin in seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Mijn vriend en ik zijn nu 3 jaar samen, in het eerste halfjaar hadden we veel goede seks maar sinds hij één van zijn ouders heeft verloren is en daarna geestelijke kwalen heeft gekregen is het niet meer terug gekomen…en dat is nu dik twee jaar geleden. Hij is nu weer zeker van zichzelf en sport veel en daarom hoop ik steeds dat het terug komt en we praten er ook vaak over. Als we wel iets doen dan krijgt hij wel een stijve maar heeft gewoonweg geen zin om er iets mee te doen. Het maakt me erg onzeker en vaak ook boos en verdrietig, het begint zich steeds meer op te stapelen. Hoe meer hij mij afwijst hoe meer zin ik krijg om echt op die manier dicht bij elkaar te zijn. Ik weet niet meer wat ik moet doen om het weer te activeren, het maakt hem ook verdrietig dat het mij zoveel doet. We spreken daarom soms af dat we het moeten forceren of hij belooft dat we het in het weekend gaan doen maar vervolgens gebeurt er niets. Heeft iemand tips? ik weet het niet meer…

2 reacties
    Reageren
    Swen1

Dat is wel zwaar help je vriend, En doe leuke dingen met je vriend. zoals naar de film gaan en als dat niet helpt ga je naar psycholoog, dat zou vast helpen nog veel succes groetjes, Swen.

Reageren

ik denk eerder dat zo iets tijd nodig heeft , als jullie elkaar echt graag zien komen die tijden wel terug maar als je zoiets meemaakt is het iets heel normaal dat de zin er niet altijd is ik denk eerder dat jullie op elkaar moeten vertrouwen en dat het van zelf zal terug komen je kan er wel langsaam aan werken maar zou zeker nieks forceren want zo zullen er ruzies komen , er is niks om onzeker te zijn en je mag jezelf ook niet kwadelijk nemen ik zou rustig de tijd nemen en geven aan je vriend en er gewoon voor hem zijn , hij zal dat wel meer nodig hebben dan de seks , hou eerst je relatie sterk en help hem zoveel mogelijk het stilaan een plaats te geven en erna kan je meer dingen forceren naar seks toe.

Reageren
Reageer op: Vriend heeft geen zin in seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.