- Anoniem21 januari 2014 om 07:46
Hallo
Ik ben een meid vn 20 jaar. Sinds een halfjaar heb ik een lieve vriebd van 26. We wonen sinds begin december samen. De seks is altijd goed geweest en deden het dan ook zon 3 keer in de week.
Sinds andere halve maand is het minder geworden en doen we het nu nog hooguit 1 keer in de week. Maa zelfs dan raakt hij niet meer opgewonden van me, en word ik vaak afgewezen omdat hij moe is en er geen zin in heeft. Ik snap het echt niet. Wel is hij sinds een maand gestopt met roken en hierdoor lichamelijk wel wat vermoeiender. Ht zit mij echt niet lekker, maar voor mijn idee zit hij er niet mee.. als dit langer zo door blijft gaan kap ik ermee. Wel zegt hij elke keer dat het niet aan mij ligt, maar ik ga nu behoorlijk aanmezelf twijfelen.Gr
12 reactiesReagerenAnoniem21 januari 2014 om 09:19Iemandddd :(?
ReagerenJohn (moderator)
21 januari 2014 om 10:10Het kan soms even duren voordat je antwoord krijgt.
Ik denk dat je de oorzaak in eerste instantie niet bij jezelf moet zoeken. Maar ik zou wel een gesprek aangaan met je vriend. Laat hem duidelijk maken dat er iets mis is en jullie relatie in gevaar komt als hij niet duidelijk kan maken wat er aan de hand is.
ReagerenAnoniem21 januari 2014 om 15:05Hij zegt zelf dat hij lichamelijk heel moe is, maar het is nu al ander halve maand lang. Is het bekekend dat als je stopt met roken minder zin in seks hebt? Vibd het zo vreemd
ReagerenJohn (moderator)
21 januari 2014 om 17:39Stoppen met roken kan natuurlijk vervelend zijn , maar dat is voor iedereen anders. Het is niet zo dat iedereen die stopt met roken minder zin in seks heeft. Misschien moet hij eens langs bij zijn huisarts.
ReagerenAnoniem22 januari 2014 om 09:07Ja dat had ik ook tegen hem gezegd van ja weetje ga ff langs de dokter.. maar dat wilt hij niet, hij is ook heel eigenwijs. Hij zegt ja al ben ik dood ga ik als nog niet.
Reageren
Ben bang dag binnenkort de bom barst bij mij.
Ik vind maximaal 1 keer per weeek veel te weinig, ook aangezien we het altijd al wat vaker deden. Tot 3 maanden geleden gaf ik onze seks en 10, nu niet meer dan een 1, hij word geneens opgewonden meer van me.
Ben bang dat het niet goed meer goed gaat zo.John (moderator)
22 januari 2014 om 13:16Dat is moeilijk natuurlijk. Maar daar kan ik je natuurlijk geen advies over geven Dat is een beslissing die uiteindelijk zelf moet nemen. Heb je dit wel al met je partner besproken?
ReagerenAnoniem22 januari 2014 om 14:46Ik heb het er over gehad ja en hij heeft paar weken geleden ook wel stress gehad, maar nu is alles weer rustig maar gebeurt er als.nog niks. Ik heb tegen hem gezegd dat ik dat niet leuk vind dat ik vaak word afgewezen in bed omdat meneer elke keer moe is zegt hij, hij komt elke keer met excuses aan, van ja het gaat niet goed op me werk.. me hoofd staat niet naar seks nu, of nou he dat die gewoon moe is of dat het komt door het roken… het zijn wel elke keer excuses… ik kijk het denk nog 1/2 weken aan.. maar word wel steeds minder zeker van mezelf hierdoor. Hij is zowiso al geen prater van zijn eigen
ReagerenAnoniem22 januari 2014 om 14:47Het stoppen met roken bedoel ik. In de tekst
ReagerenJohn (moderator)
22 januari 2014 om 14:54Praat er nog eens met hem over en geef duidelijk aan dat jullie relatie zo wel onder druk komt te staan.
Voor het overige is het natuurlijk iets waar je zelf een beslissing in zult moeten nemen. k wens je in ieder geval sterkte.
ReagerenRadca22 september 2020 om 20:08Hey,
Ik ben in Maart gestopt met roken, en ik wil meer seks als mijn man, vroeger deden we het 1 keer per week of 2 keer per maand, nu zou ik twee a drie keer willen, maar mijn man die nog rookt heeft er niet zo veel behoefte aan. we zijn nu samen aan het zien wat we kunnen doen, waar we allebei blij mee zijn.
ReagerenNathan22 september 2020 om 21:46Een relaTie is meer dan seks. Misschien moet je jou vriend wat ruimte geven als hij zo moe is. Ik bedoel als dit voor jou al een reden is om uit elkaar te gaan vind ik dat al geen goed teken.
ReagerenYo4 augustus 2023 om 18:50Als je stopt moet je lichaam zichzelf gaan repareren dus kan zijn dat hij die moeheid voelt maar ik heb juist meer zin in seks, ook als ik al 1 dag niet rook (misschien omdat bloedvaten dan meer open staan) maar kan zijn dat hij zijn lichaam ff rust moet geven en dan na 2 maanden hij weer ken knallen in bed.
Reageren