- Anoniem2 februari 2016 om 12:58
Ik ben 21 jaar en ben inmiddels al 3 maanden samen met een meisje wat mijn hart heeft veroverd. Zij is 19. Ik wil stillaan wel iets meer maar voor haar is dat absoluut uit den boze. Ik heb daar respect voor, maar het geeft mij toch het idee dat er iets scheelt in onze relatie. In bed wordt er soms wel wat actie verricht, maar meestal is het gewoon dat ik met mijn hand tussen haar benen zit. Ze wordt dan wel erg opgewonden maar al snel pakt ze mijn hand dan weg. Zij doet dat bijna nooit bij mij. We hebben er een gesprek over gehad, maar daaruit lijkt het voor mij dat zij precies een complete afkeer daarvan heeft. Daaruit bleek ook dat ze pas na 6 maanden verder wilt gaan. Het gesprek is uiteindelijk uitgedraait tot een ruzie.. Ze moet voor mij helemaal niets doen wat ze niet wilt, maar 6 maanden vind ik toch erg lang. Ik heb gezegd dat ik daar wel moeite mee heb. Ik krijg zo al vrij weinig affectie van haar ookal verzekert ze me wel dat ze ook van mij houdt. Ik weet niet goed wat ik ermee moet, ik krijg het gevoel dat zij zich niet fysiek voelt aangetrokkken tot mij. Ik vind seks toch een belangrijke manier van het tonen van affectie, maar zij blijkbaar niet. Valt dit vaker voor? Wil ik te snel gaan?
6 reactiesReagerenAnoniem2 februari 2016 om 13:35Wat is de reden dat ze niet wil? Heeft ze in het verleden wellicht iets mee gemaakt wat ze niet mee had moeten maken?
ReagerenAnoniem(topicstarter)2 februari 2016 om 13:48Hieraan had ik ook al gedacht. Ik heb haar het laatst gevraagd maar dat was toch niet zo. Ze zei wel dat ze er nooit echt van genoten heeft..
ReagerenJohn (moderator)
2 februari 2016 om 16:26Dat is een lastige situatie…
Reageren
ze heeft blijkbaar toch minder goede ervaringen met seks gehad.
Forceren heeft geen zin. Er ruzie over maken ook niet….maar erover praten wel..seks hoort natuurlijk ook bij een relatie. Je zult haar in ieder geval nog wat tijd moeten geven…Anoniem(topicstarter)2 februari 2016 om 16:59Ik wil ook absoluut niets forceren, en ruziemaken ook niet. Maar als ik erover wil praten dan gaat dat heel moeizaam. Echt net alsof ze er echt een afkeer van heeft.
ReagerenJohn (moderator)
2 februari 2016 om 17:04Probeer het toch nog eens. Er is alleen maar iets aan te doen als ze zelf aangeeft wat er dan precies aan de hand is. Dan is het wellicht ook voor jou beter te begrijpen..Misschien moet ze er eens met haar huisarts over praten…
ReagerenAnoniem31 maart 2016 om 00:03Gun haar de tijd ik zelf heb ook altijd dat ik niet gelijk met een jongen in bed duik ik heb altijd een aantal maanden nodig om het af te tasten en als de jongen er respect voor heeft ben ik sneller bereid om het te doen dan wanneer er telkens over gepraat word dan krijg ik toch een beetje het gevoel dat het maar om de seks gaat tuurlijk het is een belangrijk deel in de relatie maar misschien heeft zij hetzelfde en wil ze eerst dat je laat zien dat je van haar houd en niet om de seks je zou het een soort van onzekerheid kunnen noemen van wil hij me wel om wie ik ben of aleen maar om de seksuele probeer daar begrip voor te hebben en als ze het aangeeft en je hebt er geen begrip voor dan ben je haar ook niet waard naar mijn mening want dan heb je het niet voor haar over om te wachten
Reageren