Zoeken Vraag het forum

Seks met vriendin

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • bert

hallo,

ik ben nu net 19 jaar oud. Ik heb nu bijna 6 maanden een vriendin. Zij is 16. Ik wil graag seks maar durf het haar niet te vertellen. Ik heb haar al wel meerdere keren gevingerd maar ze doet nooit iets bij mij. Al het fysieke contact moet bij mij vandaan komen. Vind dat een beetje jammer. Zij is mn eerste vriendin en ik ben nog steeds maagd. Ik hou het niet lang meer vol haha ik wil dr graag voor. Ben ik misschien iets te snel? Ik vind 6 maand wel redelijk lang..

groetjes bert

3 reacties
    Reageren
    Anoniempje :)

Praat erover met haar. Je kunt misschien tijdens, voor of na het vingeren vragen of zij seks ziet zitten. Probeer geen druk op haar te leggen. Moest ze toch nee zeggen dan kan je haar vertellen dat jij dit wilt en dat ze het maar moet zeggen als ze er klaar voor is.

Succes!

Reageren
    bert

Hallo,
    Bedankt voor je reactie. Ik vind het ook vervelend dat het allemaal bij mij vandaan moet komen. Ik snap dat jongens in het algemeen nou eenmaal iets meer iniatief moeten nemen, maar ik vind het erg jammer dat na 6 maanden, al het contact bij mij weg moet komen. Als ik niks doe zoals een kus bijvoorbeeld, doet zij dit ook niet.. Ik zou het ook wel eens leuk vinden als het andersom is.. Dit moet ze toch snappen? Vind het dom dat ik dat uberhaupt nog moet zeggen tegen haar.

Reageren
    Anouk1991

De kans is groot dat ze er nog niet klaar voor is. 16 is nog vrij jong hoor!! Je kan het haar vragen. Heb geduld. Het draait niet alleen maar om seks.   Gelukkig heb je zelf nog een hand. 😉

Reageren
Reageer op: Seks met vriendin
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.