- bert25 maart 2019 om 20:46
hallo,
ik ben nu net 19 jaar oud. Ik heb nu bijna 6 maanden een vriendin. Zij is 16. Ik wil graag seks maar durf het haar niet te vertellen. Ik heb haar al wel meerdere keren gevingerd maar ze doet nooit iets bij mij. Al het fysieke contact moet bij mij vandaan komen. Vind dat een beetje jammer. Zij is mn eerste vriendin en ik ben nog steeds maagd. Ik hou het niet lang meer vol haha ik wil dr graag voor. Ben ik misschien iets te snel? Ik vind 6 maand wel redelijk lang..
groetjes bert
3 reactiesReagerenAnoniempje :)25 maart 2019 om 21:48Praat erover met haar. Je kunt misschien tijdens, voor of na het vingeren vragen of zij seks ziet zitten. Probeer geen druk op haar te leggen. Moest ze toch nee zeggen dan kan je haar vertellen dat jij dit wilt en dat ze het maar moet zeggen als ze er klaar voor is.
Succes!
Reagerenbert26 maart 2019 om 18:24Hallo,
Reageren
Bedankt voor je reactie. Ik vind het ook vervelend dat het allemaal bij mij vandaan moet komen. Ik snap dat jongens in het algemeen nou eenmaal iets meer iniatief moeten nemen, maar ik vind het erg jammer dat na 6 maanden, al het contact bij mij weg moet komen. Als ik niks doe zoals een kus bijvoorbeeld, doet zij dit ook niet.. Ik zou het ook wel eens leuk vinden als het andersom is.. Dit moet ze toch snappen? Vind het dom dat ik dat uberhaupt nog moet zeggen tegen haar.Anouk199126 maart 2019 om 19:06De kans is groot dat ze er nog niet klaar voor is. 16 is nog vrij jong hoor!! Je kan het haar vragen. Heb geduld. Het draait niet alleen maar om seks.  Gelukkig heb je zelf nog een hand. 😉
Reageren