- jhon25 december 2010 om 07:18
Mijn vriendin vind dat ik slecht seks bedrijf met haar. Nu wil ik daar graag verandering in brengen, omdat ik ook gevoelens heb en haar ook op een hoogte punt wil brengen. Voordat het in een daad overgaat, hoor je een soort voorspel te hebben, vind ik niet erg om te doen, vooral omdat ik van knuffelen hou. Het lijkt mij dat je als vrouw zijnde opgewonden raak als je overal aan haar zit, dat merk ik niet bij der. Ze wil graag dat ik haar daar aanraak. Of ik iets verkeerds doe of ze vind mij niet de juiste partner, want ik merk het ook niet dat ze opgewonden raak als ik haar daar aanraak. Ik dacht dat een vrouw meestal begin te kreunen of kleine gilletjes geef als ze aangeraakt wordt. Nu is het ook zo dat ze tijdens de daad er ook niks van voel, ze voelt iets kriebelen, meer niet. Hoe lang ik ook bezig ben ze geef geen kik. Heb het uitgezocht en mij formaatje valt tussen de normale formaten dus ze zou iets mogen voelen, vooral omdat ik gelezen heb dat de vulva een vinger om kan klemmen, dus daar ook van kan genieten. Het zaad loopt er meteen uit als ik klaar ben, dat ik voor mij ook geen prettig idee, en voor haar al helemaal niet. Misschien heeft ze ook last van urine verlies, maar dat weet ik niet zeker. Als we naar bed gaan, dan gaat ze liggen en ze doet niks, geef geen aanwijzingen en ik weet niet goed wat ik doen moet. Heb het een keer gezegd dat ze aanwijzingen moet geven of mij vertel wat ik doen moet, maar daar kom niks van. Ik heb een twee jaar geleden een boekje gekocht over bekkenbodem en seksualiteit, heb het met haar over gehad, maar ze wilt er niet aan, waarom, dat weet ik niet meer. Nu omdat ik niet zoveel weet van de hoed en de rand ben ik op onderzoek uit gegaan en zou partner massage of erotische massage iets zijn. Nog niet uitgeprobeerd, omdat ze in principe geen seks meer wilt. Omdat ik gelezen heb dat blokkades je seksleven ook verslechterd denk ik dat het volgende van haar ook problemen oplevert. Ze accepteer der lichaam niet, toen ik met haar ging in de eerste paar maanden, sloeg ze met der vuisten tegen der borsten en zei dat ze daar een hekel aan had, ook wilde ze liever een jongen zijn. En dan heb ik het niet over een keer dat ze dat zei, volgens mij wil ze dat vandaag de dag nog steeds zijn. Ook vertel ik der regelmatig, dat ik haar mooi vind, maak niet uit wat, of het nu der haar is of haar tenen, ze vind der zelf niet mooi, ze schut der hoofd en hoe ik ook probeer, het is nee en blijft nee. Toen ze een jaar of 8 was zijn der ouders gaan scheiden, dit is een klap geweest voor der, want ze weet nu niks meer van wat voor haar 8ste jaar is gebeurd, ze heeft die gedachten afgesloten en weet er niks meer van. Ook heeft der vader een keer in zijn dronken toestand boven op der gelegen, toen ze klein was en zou daarbij in slaap gevallen zijn, haar moeder heeft hem er dan vanaf kunnen krijgen, maar het zou ook een blokkade kunnen zijn. Mijn vriendin is vandaag de dag nog steeds gek op der vader, dus de liefde voor der vader is er niet minder op geworden. Ze loop nog steeds bij een gezin psychiater en daar helpen ze der wel, denk ik. Voor de rest is ze nergens actief in, want ze kruipt in een schulpje en kom ook heel weinig het huis uit. Nu heeft ze het ook het een en ander uitgezocht en de mensen vertelden haar dat ik het probleem ben, nu weet ik niet wat voor probleem, want daar praat ze niet over. Als ik bij haar thuis kom, dan staat ze niet in de deur opening om mij in de armen te vliegen ook niet als ik binnen ben en op de bank zit. En aangezien ik niet op een broer en zus verhouding zit te wachten, wacht ik uw reactie af en hoop dat we weer als geliefden verder kunnen.
3 reactiesReagerenSterk7 januari 2011 om 20:35Wat een bijzonder verhaal en wat een afhankelijkheid! Dus iedereen vind er eigenlijk van alles van…
Wat vind je er eigenlijk zelf van?
ReagerenAnoniem9 december 2014 om 14:05Jij bent zeker niet het probleem, integendeel je doet alle moeite.
ReagerenAnoniem17 december 2014 om 20:23Sterker nog.. Ik zou snel bij die meid wegwezen(hopelijk.. is dat al gebeurd) wat ’n egotistisch stuk vrete n zeg..
Reageren