Zoeken Vraag het forum

Klaarkomen met pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Niet zo handig.   Ik schreef NA 7 dagen geslikt te hebben. D.w.z. vanaf de achtste dag dan

Flim

Vanavond neemt ze haar pil dan in voor de 8ste keer. Ze had 2 dagen geleden, toen ze die pil pas voor de 6de keer slikte een morning after pil ingenomen. Dus nu kan het wel gewoon zonder?

Reageren
    John (moderator)

Nee. Dan kan het zeker niet zonder….

Omdat ze de MAP heeft geslikt, is ze na de MAP NIET meer beschermd door de pil tot NA de volgende stopweek.

Reageren
    Lotte

hoi

ik ben deze week weer begonnen met de pil. Nu is hij de derde dag van de pilstrip in mij klaargekomen. Heb elke dag de pil goed optijd geslikt kan dit kwaad?

Reageren
    John (moderator)

Nee hoor. Als je de pil goed hebt gebruikt en er geen bent vergeten voor de stopweek is er niets aan de hand.

Reageren
    Split

mijn vriendin blijft maar buikpijn hebben, best vaak, terwijl ze dat eerst niet had. Althans, vroeger niet. Maar ze slikt wel gewoon elke keer trouw de pil. Over een week zou ze ongesteld moeten worden. Moeten we ons zorgen maken?

Reageren
    John (moderator)

Ze zou eens naar de dokter kunnen gaan met de klachten….Je kunt je wel over val alles zorgen maken, maar dat schiet niet zo op, als je de oorzaak niet weet

Reageren
    Flim

Hoi Tandor, ik weer. Mijn vriendin blijft ook alleen maar buikpijn hebben, soms hevige buikpijn. Maar ze slikt wel elke dag gewoon haar pil. Alleen de vorige periode de MAP dan 1 keer. Ze heeft nooit vaker zoveel buikpijn gehad. Maar na 3 weken zijn er toch nog geen symptomen van zwangerschap?

groetjes

Reageren
    Flim

ps: ze heeft soms ook misselijkheid en onderrugpijn.

Reageren
    John (moderator)

Zo snel kan ze die zwangerschapssymptomen niet hebben.  Ze kan met de klachten naar de huisarts gaan.

Reageren
    Flim

Met mij weer, mijn vriendin is eergisteren ongesteld geworden. Echter is ze het heel weinig vergeleken met alle andere keren daarvoor. Er komt niet veel uit. Hoort dit?

Reageren
    Flim

Ps: het is wel gewoon rood, alleen het is heel weinig, amper zelfs. Verder niks eigenlijk, maar het is best vreemd.

Reageren
    Flim

Hey tandor, waarom reageer je zo laat? Haha

Reageren
    John (moderator)

dat vraag ik me ook af…

Dokter.nl is  overgegaan naar een een nieuwe server…het schijnt dat ik daardoor toch wat berichten heb gemist, waarvoor mijn excuus.

Dat kan dus wel eens een keer voor komen. Ze is in ieder geval ongesteld.

Reageren
    Flim

Oh vandaar! Meestal reageer jij binnen het uur ;). Maar is het niet raar dat ze ineens behoorlijk weinig bloed verlies heeft? Want ze is het altijd heel veel en nu plotseling niet.. maar ze is het wel.

Reageren
Reageer op: Klaarkomen met pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.