John (moderator)
25 oktober 2017 om 20:56Niet zo handig. Ik schreef NA 7 dagen geslikt te hebben. D.w.z. vanaf de achtste dag dan
Flim27 oktober 2017 om 18:53Vanavond neemt ze haar pil dan in voor de 8ste keer. Ze had 2 dagen geleden, toen ze die pil pas voor de 6de keer slikte een morning after pil ingenomen. Dus nu kan het wel gewoon zonder?
ReagerenJohn (moderator)
27 oktober 2017 om 19:18Nee. Dan kan het zeker niet zonder….
Omdat ze de MAP heeft geslikt, is ze na de MAP NIET meer beschermd door de pil tot NA de volgende stopweek.
ReagerenLotte25 november 2017 om 10:16hoi
ik ben deze week weer begonnen met de pil. Nu is hij de derde dag van de pilstrip in mij klaargekomen. Heb elke dag de pil goed optijd geslikt kan dit kwaad?
ReagerenJohn (moderator)
25 november 2017 om 10:31Nee hoor. Als je de pil goed hebt gebruikt en er geen bent vergeten voor de stopweek is er niets aan de hand.
ReagerenSplit3 december 2017 om 13:46mijn vriendin blijft maar buikpijn hebben, best vaak, terwijl ze dat eerst niet had. Althans, vroeger niet. Maar ze slikt wel gewoon elke keer trouw de pil. Over een week zou ze ongesteld moeten worden. Moeten we ons zorgen maken?
ReagerenJohn (moderator)
3 december 2017 om 15:02Ze zou eens naar de dokter kunnen gaan met de klachten….Je kunt je wel over val alles zorgen maken, maar dat schiet niet zo op, als je de oorzaak niet weet
ReagerenFlim3 december 2017 om 21:09Hoi Tandor, ik weer. Mijn vriendin blijft ook alleen maar buikpijn hebben, soms hevige buikpijn. Maar ze slikt wel elke dag gewoon haar pil. Alleen de vorige periode de MAP dan 1 keer. Ze heeft nooit vaker zoveel buikpijn gehad. Maar na 3 weken zijn er toch nog geen symptomen van zwangerschap?
groetjes
ReagerenFlim3 december 2017 om 21:22ps: ze heeft soms ook misselijkheid en onderrugpijn.
ReagerenJohn (moderator)
3 december 2017 om 23:46Zo snel kan ze die zwangerschapssymptomen niet hebben. Ze kan met de klachten naar de huisarts gaan.
ReagerenFlim11 december 2017 om 20:47Met mij weer, mijn vriendin is eergisteren ongesteld geworden. Echter is ze het heel weinig vergeleken met alle andere keren daarvoor. Er komt niet veel uit. Hoort dit?
ReagerenFlim11 december 2017 om 21:03Ps: het is wel gewoon rood, alleen het is heel weinig, amper zelfs. Verder niks eigenlijk, maar het is best vreemd.
ReagerenFlim13 december 2017 om 17:34Hey tandor, waarom reageer je zo laat? Haha
ReagerenJohn (moderator)
13 december 2017 om 17:39dat vraag ik me ook af…
Dokter.nl is overgegaan naar een een nieuwe server…het schijnt dat ik daardoor toch wat berichten heb gemist, waarvoor mijn excuus.
Dat kan dus wel eens een keer voor komen. Ze is in ieder geval ongesteld.
ReagerenFlim13 december 2017 om 17:44Oh vandaar! Meestal reageer jij binnen het uur ;). Maar is het niet raar dat ze ineens behoorlijk weinig bloed verlies heeft? Want ze is het altijd heel veel en nu plotseling niet.. maar ze is het wel.
Reageren