- Dorien9 januari 2025 om 20:41
Mijn man vindt het erg opwindend om mijn gewicht op zijn lijf te voelen. Hij wil graag dat ik op hem zit, kniel en sta. Ik doe dit graag voor hem. Zijn wensen worden echter steeds extremer. Hij wil dat ik op zijn buik spring, op zijn penis sta, enzovoort. Ik vraag me af of dit verantwoord is.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 januari 2025 om 21:33Daar kan iedereen een ander idee over hebben, maar er zitten risico’s aan. En die kun je zelf ook wel bedenken
ReagerenFootface200111 september 2025 om 19:19Het klopt dat er risico’s zijn, maar ik laat mij al 15 jaar trampling (staan, springen, stampen) door vrouwen tot ca. 65 kg en ik heb nog nooit een rib gekneusd/gebroken, of een ander orgaan beschadigd. Hooguit de huid van buik of borstkas een beetje gekrast (oppervlakkig).
ReagerenDorien29 oktober 2025 om 16:36Wat fijn dat je inhoudelijk in gaat op mijn vraag/zorg. Ondertussen hebben mijn man en ik wat geëxperimenteerd en vooralsnog geen schade. Eigenlijk alleen maar plezier. Langzaamaan durf ik wat meer, zeker als ik man zie genieten.
Reageren