- Pris12 augustus 2022 om 01:20
Mijn man en ik hebben de laatste tijd vaker en goede sex. Positief dus! Maar daarnaast heeft mijn man ook meer behoefte aan mastruberen blijkbaar.. ik heb hem een paar keer betrapt. Hij loog er eerst over, omdat ik me vaak gekwetst voelde en wat onzeker werd. Het werd zelfs zo erg dat hij het stiekem ging doen. Ik krijg er ook gedachtes bij dat hij zichzelf extreem aftrekt, alles zit vaak onder de olie in huis en onderbroeken bijvoorbeeld ook…
Wie kan mij vertellen of dit normaal is of niet?
We hebben paar keer per week sex en hij mastrubeert bijna iedere dag (denk ik)6 reactiesReagerenSuzan12 augustus 2022 om 08:58Waarom zou het niet normaal zijn als je man, naast seks met jou, ook met zichzelf bezig is? Ik zou met er niet druk om maken hoor,hij heeft daar blijkbaar behoefte aan. Ik vind het eerder niet normaal dat hij het stiekem moet doen,je laat het zo een beetje als vreemdgaan klinken.
Je zou hem hooguit kunnen vragen of hij wat minder met olie wil knoeien en zn eigen troep achter zich op wil ruimen.
(En het heet masturberen,btw😉)
ReagerenJohn (moderator)
12 augustus 2022 om 14:02Alleen je man kan je daar antwoord op geven. hij kent zijn eigen behoeften…
ReagerenSuzan24 mei 2023 om 01:52Het is zelfs zo erg dat ik hem nu ook betrap met andere rare producten, zoals smeer voor de autostoelen wat hij gebruikt om te masturberen. Ik heb destijds glijmiddel voor hem besteld en gezegd dat hij dat moet gebruiken. Maar omdat ik ook zie aan die fles hoeveel hij het dan gebruikt, vraag ik er soms ook naar waarom hij zoveel behoefte heeft? Hij weet dit zelf ook niet, maar ik blijf er moeite mee hebben en de relatie wordt er niet beter op. Hij gaat nu dus andere spullen zoeken om te gebruiken wat ik best heftig vind worden… je gaat toch geen olijfolie en potje met autostoelen leer smeersel gebruiken.
Sorry maar dit gaat mij te ver.
Reageren
Hoe valt dit allemaal nog te reddenPris24 mei 2023 om 01:54Sorry mijn bijnaam is Pris had perongeluk Suzan gezet
ReagerenPris24 mei 2023 om 03:39Is het ook normaal dat hij masturbeert om makkelijker in slaap te kunnen vallen? Wanneer spreek je van een verslaving en serieus probleem?
ReagerenHans30 juli 2023 om 11:12Halo Pris. ik ben een man en masturbeer ook. relatie of niet dit gaat gewoon elke dag door. een man heeft veel klaarkomen nodig. laat je man gewoon doen of help hem een handje
Reageren