Zoeken Vraag het forum

Ik ben bang

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem30

Je kan het ook niet echt vast houden ofzo

Anoniem30

Ik zag ook van 4 jaar terug op dit forum precies het zelfde verhaal van iemand die cola had gedronken. Maar toch raak ik door mn angst direct in paniek. Ik hoop gewoon dat het een keer op houd

Reageren
    Anoniem30

Even ter verduidelijking; Vannacht overgegeven van de alcohol toen was er niks aan de hand had de emmer nog staan, toen werd ik wakker en heb ik snel een glas cola gedronken, daarna werd ik weer misselijk en had ik die zwarte stukjes.

Reageren
    John (moderator)

Dat is van de cola

Reageren
    Anoniem30

Oke geen zorgen dus?

Reageren
    John (moderator)

Nee hoor

Reageren
    Anoniem30

Dankuwel!

Reageren
    Anomiem30

Hallo, ik denk dat ik weer een ontstoken haar zakje heb. Ik voelde weer zon bultje en als ik er op druk of er iets tegen aan komt dan voel ik het. Toch raak ik weer in paniek. Ik weet dat het gaat verdwijnen maar ben bang dat dat niet gebeurd en dat ik een ernstige ziekte krijg. Precies het zelfde bultje als dat ik al 6x heb gehad maar toch paniek..

Reageren
    John (moderator)

Als je het al 6 x hebt gehad weet je ook dat het weer weg gaat. Waarom dan paniek?

Reageren
    Anoniem30

Omdat het toch een bultje is en bij bultjes denk ik altijd aan kanker..

Reageren
    John (moderator)

Ja maar je hebt dat al 6 x gehad en het is telkens weer weg gegaan…

Reageren
    Anoniem30

ja maar stel je voor het is deze keer wat anders..

Reageren
    John (moderator)

Dan moet je naar de huisarts gaan er ernaar laten kijken. En dan vraag je meteen een verwijzing voor een psycholoog voor je irreële angsten

Reageren
    Anoniem30

Ja maar dan ben ik bang dat het iets ernstigs is, ik weet ook wel in mijn achterhoofd dat het niks is omdat ik het al zovaak heb gehad maarja..

Reageren
    John (moderator)

Lees nou eens wat je schrijft:

Ik ben bang dat het iets ernstigs is en geen gewoon bultje, en dan: Ik wil niet naar de dokter omdat ik bang ben dat het iets ernstigs is…
    Als je toch iets hebt en je bent bang dat het ernstig is, zou je toch juist naar de dokter moeten willen om zekerheid te krijgen en zodat er dan ook iets aan gedaan kan worden.

Reageren
Reageer op: Ik ben bang
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.