Zoeken Vraag het forum

Ik ben bang

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Ik denk het niet

Anoniem30

Fijn dat is een opluchting. Dus ik hoef mij niet te stressen en zenuwachtig te voelen?

Reageren
    John (moderator)

Nee hoor

Reageren
    Anoniem30

Ik probeer niet te stressen en het lukt me aardig goed, toch blijf ik die zwarte plek ‘eng’ vinden omdat ik het nog nooit heb gezien. Natuurlijk moet dat niet direct een reden te zijn dat het iets ernstigs is. Gewoon van afblijven en niet naar kijken denk ik?

Reageren
    John (moderator)

Het lijkt toch vooral op een onschuldig bloedblaartje

Reageren
    Anoniem30

Oke dan laat ik mijn zorgen weg..

Reageren
    Anoniem30

Hallo John, gaat best goed met mijn hypochondrie. Alleen zit nu in spanje en deze week best ongezonde levensstijl en alchohol en warme tempraturen. Gisteren was ik wat duizeliger en lichter in mijn hoofd toen kreeg ik weer stress en probeer het onder controle te krijgen. Het is niet aanhoudend en met name als ik mij gewoon aan het verplaatsen ben. Het is ook heel licht. Ik probeer rustig te blijven en het js vooral als het heel even opkomt dat ik wr aan denk dat het dan erger word.

Reageren
    Anoniem30

Heb ook een onrustige en slechte nacht geslapen moet ik zeggen.

Reageren
    John (moderator)

ongezonde levensstijl en alchohol en warme tempraturen.
    Niet zo raar dan

Reageren
    Anoniem30

Geen reden tot paniek dus?

Reageren
    John (moderator)

Nee hoor

Reageren
    Anoniem30

Fijn, ik heb een vraagje ik ben al aardig gerust gesteld maar als je er telkens aan denkt versterkt het gevoel dan ook? Als u snapt wat ik bedoel. Vroeger had ik ook wel eens heel kort zon soort hele korte schok/steek in de zijkant van mijn hoofd en u zei al dat dat niks ernstigs was gelukkigs maar als ik daar aan denk krijg ik dat ook sneller ofzo. Dit heb ik echt al 12 jaar ofzo. Daar was ik wel benieuwd na.

Reageren
    John (moderator)

Het heeft toch alles met angst/spanningen te maken

Reageren
Reageer op: Ik ben bang
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.