- Anoniem18 juli 2016 om 19:56
Hallo allemaal,
Ik wordt de laatste tijd helemaal gek van mezelf
Ik denk de hele tijd dat ik homo ben ik twijfel daar echt heel erg over!
Dit is het verhaal :Ik had een paar maanden geleden een gedacht over seks met een man. Het was maar 1 gedachten!
En nu ben ik een paar maanden verder en nu gaan AL mijn gedachtes door elkaar.
Ik vind sommige jongens gewoon knap en dan denk gelijk al oh je bent echt homo en ik denk heel vaak aan seks met een man om te kijken of ik er opgewonden van wordt of niet.
Ik probeer het half te accepteren dat ik homo zou zijn, maar het lukt gewoon niet het is zooo raar!
En als ik opgewonden ben dan wordt ik soms opgewonden van het denken aan seks met een man! Hierdoor denk ik nog meer dat ik homo ben.
Ik weet het gewoon niet meer.
Wat denken jullie??
Zou ik homo zijn???Ik ben trouwens 16 jaar oud
Is het pubertijd misschien?
Ik twijfel trouwens heel vaak aan heel veel dingen zoals ziektes ook, heel vaak denk ik dat ik ernstig ziek ben!Ik hoop dat jullie snel zullen reageren!
Alvast bedankt!11 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 juli 2016 om 20:05Zo’n wirwar van gedachtes kan tijdens de puberteit nog wel eens voor komen. Je moet er niet al te veel aandacht aan besteden.
ReagerenAnoniem18 juli 2016 om 20:21Ja dat is waar, maar is dit normaal :
“En als ik opgewonden ben dan wordt ik soms opgewonden van het denken aan seks met een man!”
ReagerenJohn (moderator)
18 juli 2016 om 20:23Ook dat is niet zo vreemd. Dat komt vaker voor dan je denkt..
ReagerenAnoniem18 juli 2016 om 20:37Oh dat had ik niet verwacht hahah, maar dankje wel voor je reactie!!
ReagerenAnoniem19 juli 2016 om 12:06hoi,
het is inmiddels de volgende dag en ik heb het geprobeerd om het uit mijn hoofd te zetten, maar het lukt niet!
eerst vond ik het idee seks met mennen niet lekker en leuk
en nu lijkt het alsof ik het wel lekker en leuk lijkt/vindt!ben ik nu wel homo of hebben meer mensen dit die ook heter zijn??
Reageren
ik maak mij zelf weer helemaal gek lijkt!John (moderator)
19 juli 2016 om 12:18Je moet je daar geen zorgen over maken. Daar hebben wel meer jongens tijdens de puberteit last van. Net als meisjes….ook die hebben daar wel eens last van.
Reageren
Niet druk over maken. Dat gaat beslist wel weer over..en als het niet zo is, dan zie je dat welAnoniem19 juli 2016 om 12:30Denk je echt dat het over gaat????
ReagerenJohn (moderator)
19 juli 2016 om 13:03Bij de meesten gaat het gewoon weer over.
ReagerenAnoniem20 juli 2016 om 13:18hallo,
ik ben er weer, sorry dit wordt mijn laatste vraag, want het lukt me niet om hte zo 1,2,3 los te laten.
mijn vraag is (dit is dan ook mijn laatste) :
is het mogelijk dat als je je ergens heel erg druk om maakt bijv. dat je bang bent dat je homo bent, dat je dan homo “gevoelens” creëert omdat je zo erg bezig bent met het checken of je homo bent??alsvast bedankt voor de reactie
Reageren
ik hoop dat ik niet tot last ben 🙂John (moderator)
20 juli 2016 om 13:35[quote]is het mogelijk dat als je je ergens heel erg druk om maakt bijv. dat je bang bent dat je homo bent, dat je dan homo “gevoelens” creëert omdat je zo erg bezig bent met het checken of je homo bent??[/quote] dat zou inderdaad kunnen.
ReagerenAnoniem20 juli 2016 om 13:43dankje wel voor de snelle reactie
Reageren
ik weet niet waarom het zo lastig is om iets uit mijn hoofd te krijgen zo irritant, maar nogmaals bedankt!!