Zoeken Vraag het forum

Ik ben bang

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem30

Omdat ik continu in angst leef wordt ik er mentaal ook niet beter op, wordt echt ongelukkig. En nu door de avond klok enzo heb ik ook weinig afleiding zoals afspreken met vrienden bijvoorbeeld.

Anoniem30

En als ik mijzelf moet geloven ( mijn angst moet geloven) heb ik de afgelopen tijd al 10 soorten kanker gehad. Ik ben dan wel zo realistisch om te zien dat dat niet kan. Maar toch blijf ik vast haken aan angst.

Reageren
    John (moderator)

Dat heeft alles met angst en stress te maken. Anders zou je er ook last van hebben als je er niet aan denkt.

Reageren
    John (moderator)

Je moet met een psycholoog gaan praten

Reageren
    Anoniem30

Ja ik had er net ook geen last van en ik lees wat u zegt en ik voel het weer..

Maar deze angst begint mij echt ongelukkig te maken. Ik snap ook niet hoe dit ineens weer op mn pad komt. Ik heb er al 2 jaar ofzo geen last meer van gehad.

Reageren
    John (moderator)

Je zou toch echt naar een psycholoog moeten gaan. Bespreek het met je huisarts. Hoe oud ben je?

Reageren
    Anoniem30

Ik ben 17 jaar. Ik schrijf sowieso alles wat in mijn hoofd zit op, dit schijnt te werken?

Reageren
    John (moderator)

Ik kan zo niet beoordelen of dat bij jou wel of niet werkt. Dat kun je alleen maar zelf bepalen

Reageren
    Anoniem30

Net ook, eet ik wat zoete aardappel frietjes en na het eten voel ik met mijn tong iets in mijn mond en raak direct in paniek, spanning, kotsmisselijk omdst ik dan weer wat voel. Het is dat doorzichtige dingetje.

Reageren
    Anoniem30
    Anoniem30
    Anoniem30

Ik weet niet of u het goed kunt zien.

Reageren
    Anoniem30
    Anoniem30

[blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]

Reageren
    Anoniem30

Ik wil echt van deze klachten af dat ik steeds om alles ga stressen.. ik ben zo klaar met deze gedachten

Reageren
Reageer op: Ik ben bang
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.