Zoeken Vraag het forum

Zwanger na vingeren?!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Klaas

Ik heb een paar weken geleden mijn vriendin gevingerd, zij heeft mij eerst afgetrokken en ik ben ook klaargekomen. Ik moest haar wel helpen dus er is ook sperma/zaad op mijn hand gekomen. Ik heb het voor zover ik weet aan een handoek afgeveegd maar we zijn bang dat er nog sperma is overgebleven op mijn hand. Daarna heb ik haar nog gevingerd. Ik weet alleen niet meer 100% zeker of ik alleen over de clit ben gegaan of ook naar binnen! We zijn nu dus beide bang dat ik nog met een klein beetje overgebleven zaad op mijn hand toch nog naar binnen ben gegaan en en haar zwanger heb gemaakt..! ( wij zijn beide 14)

Kan iemand helpen en zijn mening en advies geven!!!

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Als je de handen aan een handdoek hebt afgeveegd, zal dat geen probleem zijn

Reageren
Reageer op: Zwanger na vingeren?!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.