Zoeken Vraag het forum

Zwanger door vingeren?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Tim van der Poel

Goedemiddag,

Afgelopen weekend heb ik iets gedaan waar ik niet zo trots op ben. Ik ben na een feestje met een onbekende vrouw meegegaan. Het feest begon in de auto, ik heb haar gevingerd en zij mij afgetrokken. Ik ben toen nog niet gekomen.

Vervolgens zijn we naar naar haar appartement gegaan en zijn we na 15-20 minuten verder gegaan met vingeren/aftrekken. Ik ben bang dat ik in deze tussentijd haar hand heb aangeraakt waar ze mij mee “getrokken” heeft. Tussendoor hebben we ook elkaars kleren en andere voorwerpen aangeraakt.

Ik heb “mezelf” niet aangeraakt (misschien alleen via mn kleren toen ik mijn broek ophees in de auto, maar niet direct mijn geslachtsdeel).

Ik had voor zover ik herinner droge handen toen we aan de 2de ronde begonnen. Ik merkte dit aangezien ze niet gelijk “nat” was beneden.

Mijn vraag is nu of ze hiervan zwanger kan worden? Ik begrijp dat een soortgelijke vraag al een keer gesteld is, maar ik ben redelijk bezorgd en maak me er erg druk om.

Hoor graag van iemand.

Groetjes,
    Tim

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zo kan ze niet zwanger raken

Reageren
    Tim van der Poel

Wat fijn, bedankt voor je snelle antwoord John!
    Ik was in de veronderstelling dat ik via de handen misschien voorvocht/zaad heb overgedragen gekregen, maar misschien is dat een beetje ver gezocht.

Maar, dat is binnen enkele minuten uitgedroogd en “ongevaarlijk” als ik het goed heb? (Het was natuurlijk ook niet in grote hoeveelheid aanwezig)

Reageren
    John (moderator)

Klopt helemaal. Bovendien bevat voorvocht biologische gezien geen levende spermacellen

Reageren
Reageer op: Zwanger door vingeren?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.