- Tim van der Poel17 oktober 2022 om 12:36
Goedemiddag,
Afgelopen weekend heb ik iets gedaan waar ik niet zo trots op ben. Ik ben na een feestje met een onbekende vrouw meegegaan. Het feest begon in de auto, ik heb haar gevingerd en zij mij afgetrokken. Ik ben toen nog niet gekomen.
Vervolgens zijn we naar naar haar appartement gegaan en zijn we na 15-20 minuten verder gegaan met vingeren/aftrekken. Ik ben bang dat ik in deze tussentijd haar hand heb aangeraakt waar ze mij mee “getrokken” heeft. Tussendoor hebben we ook elkaars kleren en andere voorwerpen aangeraakt.
Ik heb “mezelf” niet aangeraakt (misschien alleen via mn kleren toen ik mijn broek ophees in de auto, maar niet direct mijn geslachtsdeel).
Ik had voor zover ik herinner droge handen toen we aan de 2de ronde begonnen. Ik merkte dit aangezien ze niet gelijk “nat” was beneden.
Mijn vraag is nu of ze hiervan zwanger kan worden? Ik begrijp dat een soortgelijke vraag al een keer gesteld is, maar ik ben redelijk bezorgd en maak me er erg druk om.
Hoor graag van iemand.
Groetjes,
Tim3 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 oktober 2022 om 16:45Zo kan ze niet zwanger raken
ReagerenTim van der Poel17 oktober 2022 om 18:52Wat fijn, bedankt voor je snelle antwoord John!
Ik was in de veronderstelling dat ik via de handen misschien voorvocht/zaad heb overgedragen gekregen, maar misschien is dat een beetje ver gezocht.Maar, dat is binnen enkele minuten uitgedroogd en “ongevaarlijk” als ik het goed heb? (Het was natuurlijk ook niet in grote hoeveelheid aanwezig)
ReagerenJohn (moderator)
17 oktober 2022 om 19:31Klopt helemaal. Bovendien bevat voorvocht biologische gezien geen levende spermacellen
Reageren