- Anoniempje26 juni 2018 om 13:02
Hallo,
Ik ben vorige week begonnen met de pil. Had vorige week een Defqon weekend en ben in mijn eerste week op zaterdagavond en Zondagavond mijn pil vergeten in te nemen. Nu heb ik zaterdag en gisteren met mijn vriend gesekst en ben nu ongesteld geworden. Hoe kan dit ? Moet ik hem door blijven slikken ? Wordt ik zwanger ?
# maak me zorgen
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 juni 2018 om 13:16Je zult een bloeding door de vergeten pillen hebben. Er is een heel klein risico op zwangerschap. Maar echt heel klein omdat je de bloeding hebt. Gewoon de strip verder afmaken
ReagerenAnoniempje26 juni 2018 om 13:19ik ben voor me zelf antwoorden aan het zoeken
ik heb zelf ook drugs gebruik op het weekend en mijn vriend zegt dat ik misschien een dinsdag dip heb maar ik voel alles te gelijk omdat ik nu ook bang ben dat jk misschien zwanger kan zijn omdat ik nog niet ongesteld moet worden en nu ongesteld ben
ReagerenJohn (moderator)
26 juni 2018 om 13:28Als je ongesteld bent, dan ben je in de regel dus ook niet zwanger.
ReagerenAnoniempje26 juni 2018 om 13:40Waarom heb ik dan zoveel buikpijn en ben ik misselijk ? Krijg bijna niks naar binnen.
ReagerenJohn (moderator)
26 juni 2018 om 13:51Die vraag kan ik niet beantwoorden. Misschien van de stress?
ReagerenAnoniempje27 juni 2018 om 15:58ik ben weer ongesteld. Hoe kan dat ?
ReagerenJohn (moderator)
27 juni 2018 om 18:09Hoezo alweer? Je had vandaag toch al en bloeding…  dus niet alweer maar nog steeds
Reageren