- Anoniem7 april 2014 om 12:49
Hallo,
Ik slik de pil altijd trouw, maar afgelopen zaterdag ben ik hem een keertje vergeten. Ik was afgelopen donderdag weer begonnen aan een nieuwe strip dus deze vergeten pil zat in de eerste pilweek. toen ik de volgende dag merkte dat ik hem was vergeten, heb ik hem alsnog ingenomen(en dus twee pillen tegelijk geslikt) ,maar wel al meer dan een dag te laat dus. Ik had in de week daarvoor(stopweek) op maandag verder onbeschermde seks gehad, omdat ik dacht beschermd te zijn door de pil. Is er nu nog een grote kans dat ik zwanger ben?Alvast bedankt!
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 april 2014 om 15:53Senna10 januari 2018 om 06:01Hoi ik maak me zorgen
Vorige week zondag ben ik gestopt met de pil een stopweek dus nou moest ik afgelope zondag weer beginnen maar kwam maandag 20 uur later erachter dat ik um vergeten was heb die alsnog ingenomen en die van maanddag op de normale tijd zoals ik um altijd pak . Ik heb in de stopweek geen sex gehad heb ik kans op zwangerschap als ik in de eerste week wel sex ga hebben?
ReagerenJohn (moderator)
10 januari 2018 om 11:01Ja, want je bent pas weer beschermd als je de pilo 7 dagen achtereenvolgens hebt geslikt.
ReagerenSenna10 januari 2018 om 13:54Oke dankje , nog een vraagje
als ik in de stopweek geen sex gehad heb en ik ben 1 pil vergeten heb ik dan npg kans op zwangerschap?
ReagerenJohn (moderator)
10 januari 2018 om 16:16Je bent pas weer beschermd als je de pil na de stopweek 7 dagen achtereenvolgens hebt geslikt. Als je geen seks hebt gehad in de stopweek kun je niet zwanger raken
Reageren