- Meisjemetprobleem18 januari 2018 om 22:34
Hai ik ben 14 en bijna 15 maar ja dit is nogal genant om te vertellen maar oke hier ga ik
Ik was een paar 2 of 3 jaar geleden naar een soort bos met een ‘vriend’ en hij wou sex maar ik wist niet wat het was dus stemde ik in hij zei dat ik op mijn knieen moest gaan zit en mijn broek omlaag doen ik was toen al iets minder zeker van mijn zaak maar deed het toch toen ging hij proberen om zijn lul in me te krijgen maar daarbij raakte hij mijn vagina aan en probeerde maar het ging niet hij ging er steeds langs en dus dacht hij dat hij dr in zat maar ik wou al niet meer omdat ik me zo vernedert voelde en ik was aan het huilen ik vroeg of hij kon stoppen maar hij zei nee nog even en dat zei hij 5 min lang toen we eindelijk klaar waren en ik terug naar huis ging was er niks aan de hand maar een dag daarna vroeg hij steeds of ik het opnieuw wou doen en dat vroeg hij de hele zomervakantie lang ik heb niet ingestemd maar nu omdat een vriendin mij vertelde dat ze is verkracht begon ik mij af te vragen of dit ook verkrachting is ik wil dit het liefst zo snel mogelijk weten3 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 januari 2018 om 22:43Eigenlijk wel. Je vroeg om te stoppen en dat deed hij niet.
ReagerenMeisjemetprobleem18 januari 2018 om 22:50Is het ook verkrachting als hij er niet in ging???
ReagerenJohn (moderator)
18 januari 2018 om 23:14Minimaal een aanranding
Reageren