Zoeken Vraag het forum

Is dat het

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Meisjemetprobleem

Hai ik ben 14 en bijna 15 maar ja dit is nogal genant om te vertellen maar oke hier ga ik
    Ik was een paar 2 of 3 jaar geleden naar een soort bos met een ‘vriend’ en hij wou sex maar ik wist niet wat het was dus stemde ik in hij zei dat ik op mijn knieen moest gaan zit en mijn broek omlaag doen ik was toen al iets minder zeker van mijn zaak maar deed het toch toen ging hij proberen om zijn lul in me te krijgen maar daarbij raakte hij mijn vagina aan en probeerde maar het ging niet hij ging er steeds langs en dus dacht hij dat hij dr in zat maar ik wou al niet meer omdat ik me zo vernedert voelde en ik was aan het huilen ik vroeg of hij kon stoppen maar hij zei nee nog even en dat zei hij 5 min lang toen we eindelijk klaar waren en ik terug naar huis ging was er niks aan de hand maar een dag daarna vroeg hij steeds of ik het opnieuw wou doen en dat vroeg hij de hele zomervakantie lang ik heb niet ingestemd maar nu omdat een vriendin mij vertelde dat ze is verkracht begon ik mij af te vragen of dit ook verkrachting is ik wil dit het liefst zo snel mogelijk weten

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Eigenlijk wel. Je vroeg om te stoppen en dat deed hij niet.

Reageren
    Meisjemetprobleem

Is het ook verkrachting als hij er niet in ging???

Reageren
    John (moderator)

Minimaal een aanranding

Reageren
Reageer op: Is dat het
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.