- Anoniem9 december 2014 om 13:40
Hoi ik heb een ingewikkeld verhaal…
Ongeveer een jaar geleden zei mijn vriendin me dat ze verkracht was door een oudere vriend van haar, ik geloofde haar en heb haar toen weken lang getroost naast haar in bed gelegen enzovoort ik vond het verschrikkelijk, een paar maanden geleden is het uitgegaan tussen ons en hoorde ik van een vriendin van haar dat de verkrachting verzonnen was, nog een andere vriendin zei datze eerst zei datze het zelf wou en ervan genoten had, daarna zei ze dat ze misbruikt was en nog daarna datze verkracht was. Ik weet nu echt niet wat ik moet geloven. Na het voorval zei ze wel vaak tege mij dat ze pijn had tijdens onze seks en ze bloedde ook vaak na de seks, ik weet het echt niet meer en zit hier echt mee in mijn hoofd is ze nu verkracht of niet?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 december 2014 om 16:18Daar zal ze alleen maar zelf antwoord op kunnen geven.
Reageren
Als het niet zo is, mag je blij zijn dat het uit is…..wie zoiets verzint om interessant te doen is toch wel gestoord.Anoniem10 december 2014 om 02:28Ik denk inderdaad ok dat ze een beetje gestoord is, ze sneed zichzelf ook en ze was soms wat extreem op gebied van seks.
ReagerenJohn (moderator)
10 december 2014 om 10:15Ze heeft dan in ieder geval dringend professionele hulp nodig.
Reageren