Zoeken Vraag het forum

Verkrachting

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi ik heb een ingewikkeld verhaal…

Ongeveer een jaar geleden zei mijn vriendin me dat ze verkracht was door een oudere vriend van haar, ik geloofde haar en heb haar toen weken lang getroost naast haar in bed gelegen enzovoort ik vond het verschrikkelijk, een paar maanden geleden is het uitgegaan tussen ons en hoorde ik van een vriendin van haar dat de verkrachting verzonnen was, nog een andere vriendin zei datze eerst zei datze het zelf wou en ervan genoten had, daarna zei ze dat ze misbruikt was en nog daarna datze verkracht was. Ik weet nu echt niet wat ik moet geloven. Na het voorval zei ze wel vaak tege mij dat ze pijn had tijdens onze seks en ze bloedde ook vaak na de seks, ik weet het echt niet meer en zit hier echt mee in mijn hoofd is ze nu verkracht of niet?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Daar zal ze alleen maar zelf antwoord op kunnen geven.
    Als het niet zo is, mag je blij zijn dat het uit is…..wie zoiets verzint om interessant te doen is toch wel gestoord.

Reageren
    Anoniem

Ik denk inderdaad ok dat ze een beetje gestoord is, ze sneed zichzelf ook en ze was soms wat extreem op gebied van seks.

Reageren
    John (moderator)

Ze heeft dan in ieder geval dringend professionele hulp nodig.

Reageren
Reageer op: Verkrachting
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.