Zoeken Vraag het forum

eigen schuld of niet..

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal,
    afgelopen weekend ben was ik gezellig opstap met vriendinnen.
    het was heel gezellig en ik kwam aan de praat met een leuke kerel. uren zitten kletsen en gelachen.
    Hij wilde me graag thuis afzetten en ik vond het goed, en vroeg of hij nog wat wilde drinken. binnen heb ik hem wat te drinken gegeven en kletsen wat en gekust. Ik ging daarna ff naar de wc en kwam terug en toen trok hij me op de bank op hem schoot. En kuste me weer en deed me hemdje omhoog.
    Ik zei nee niet doen en deed het weer omlaag. En ging van hem af zitten en stak een sigaret op. En we dronken ons drinken op. daarna zei ik ik ga slapen, en toen ging hij mee ik zei alleen slapen., Daarna lagen we in bed en begon weer te kussen en strelen. Kussen vond ik nog wel fijn.toen hij verder ging.zei ik nee we gaan lekker slapen.Toen trok hij mijn hemdje uit en me bh uit en streelde me borst en ging heel snel en ging daarna boven op me liggen en trok aan me onderbroek nee zei ik niet doen nee nee. jawel kom op zei hij en bleef trekken hij was sterk en kon niet weg. hij probeerde binnen te komen nee zei ik niet doen. het lukte gelukkig niet.
    hij pakte toen mijn hand en nam hem naar hem zijn geslachtsdeel dat ik hem moest aftrekken. daarna moest ik hem in me mond nemen dat wilde ik niet, mare hij duwde en zei 1 likje. toe nou neee zei ik en schudde me hoofd. daarna kwam hij klaar op me borst door dat hij me hand vast pakt om hem ze geslachtsdeel, en stond op, om een zakdoek te halen.ik voel me vies en kon niet bewegen. ik had wel wat gedronken mare hij wist dat ik geen seks wilde dat had ik hem gezegd. ik voel me er zo rot over. en durf het tegen niemand te zeggen. moet ik me niet zo aanstellen? ik weet het niet..moet ik nu even naar de dokter voor een soa test? of niet nodig? bedankt alvast.

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Als jij nee zegt hoort een man daar naar te luisteren. Dus niks wat er gebeurd is, is jouw schuld. Dit is gewoon aanranding. Had je niet mogen meemaken. Ik zou zeker weten even een Soa test gaan doen! Bij de GGD zijn deze geheel anoniem en gratis.

Reageren
    Anoniem

En misschien aangifte doen bij de politie?

Reageren
Reageer op: eigen schuld of niet..
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.