Zoeken Vraag het forum

help toch ajb :'(

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • emma

Hallo iedereen, ik zit met heel veel vragen, ik hoop om hier mensen te zoeken die me kunnen helpen, ben namelijk nog maar 14 (!) Ik en mijn vriend hadden een soort van ‘droog seks’.. hij had zijn onderbroek nog aan maar ik niet en hij schuurde wat met zijn penis over mijn vagina.. toen we ‘klaar’ waren (het duurde maar 2 minuutjes..) zag ik dat er voorvocht op zijn onderbroek zat, hij was niet klaargekomen.. eigenlijk niets aan de hand dacht ik.. tot nu.. ik ben al 1 week overtijd, moest normaal al ongesteld zijn.. ik maak me echt ongerust ik heb pijn in mijn onderbuik, ik laat veel protjes (!) en heb rugpijn en hoofdpijn.. kan het zijn dat ik niet ongesteld ben omdat ik me zo erg ongerust maak?? ik ben echt bang 🙁 mijn ouders vermoorden me.. 🙁 help me 🙁 p.s. ik ben nog maagd en heb nog nooit seks gehad als dat uitmaakt..

4 reacties
    Reageren
    love

Hoi hoi je maakt je te druk en bent gestresst waardoor je menstruatie stopt ik heb dit zelf ook eens gehad! Niet doen en dan word je gewoon weer ongesteld

Reageren
    bella

zolang hij niet in jou is geweest met zijn geval is er niks aan de hand!

Reageren
    ano

zijn jullie daar zeker van? ik ben namenlijk heel ongerust..

Reageren
    ano

Goed nieuws!! ik blij gewoon schijnzwanger te zijn, dit wilt zeggen dat ik te veel bezig ben door het denken dat ik zwanger ben, dat mijn lichaam zich aan die gedachten gaat aanpassen, ik krijg enkelen van die symptomen. Hopelijk verklaart dit alles, morgen toch maar eens gauw een testje doen zodat ik zeker ben! En dan maar wachten tot ik ongestld ben! héél erg bedankt voor jullie hulp xxxx Astrid

Reageren
Reageer op: help toch ajb :'(
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.