- emma10 januari 2013 om 18:15
Hallo iedereen, ik zit met heel veel vragen, ik hoop om hier mensen te zoeken die me kunnen helpen, ben namelijk nog maar 14 (!) Ik en mijn vriend hadden een soort van ‘droog seks’.. hij had zijn onderbroek nog aan maar ik niet en hij schuurde wat met zijn penis over mijn vagina.. toen we ‘klaar’ waren (het duurde maar 2 minuutjes..) zag ik dat er voorvocht op zijn onderbroek zat, hij was niet klaargekomen.. eigenlijk niets aan de hand dacht ik.. tot nu.. ik ben al 1 week overtijd, moest normaal al ongesteld zijn.. ik maak me echt ongerust ik heb pijn in mijn onderbuik, ik laat veel protjes (!) en heb rugpijn en hoofdpijn.. kan het zijn dat ik niet ongesteld ben omdat ik me zo erg ongerust maak?? ik ben echt bang 🙁 mijn ouders vermoorden me.. 🙁 help me 🙁 p.s. ik ben nog maagd en heb nog nooit seks gehad als dat uitmaakt..
4 reactiesReagerenlove10 januari 2013 om 19:14Hoi hoi je maakt je te druk en bent gestresst waardoor je menstruatie stopt ik heb dit zelf ook eens gehad! Niet doen en dan word je gewoon weer ongesteld
Reagerenbella10 januari 2013 om 19:20zolang hij niet in jou is geweest met zijn geval is er niks aan de hand!
Reagerenano10 januari 2013 om 20:41zijn jullie daar zeker van? ik ben namenlijk heel ongerust..
Reagerenano10 januari 2013 om 20:54Goed nieuws!! ik blij gewoon schijnzwanger te zijn, dit wilt zeggen dat ik te veel bezig ben door het denken dat ik zwanger ben, dat mijn lichaam zich aan die gedachten gaat aanpassen, ik krijg enkelen van die symptomen. Hopelijk verklaart dit alles, morgen toch maar eens gauw een testje doen zodat ik zeker ben! En dan maar wachten tot ik ongestld ben! héél erg bedankt voor jullie hulp xxxx Astrid
Reageren