- Lisa23 mei 2017 om 00:31
Ik heb paar weken geleden seks gehad met me vriend alleen ons condoom was gescheurd. Me vriend was niet in me klaar gekomen en we zyn gelyk de morning after pil gaan nemen van de kruidvat,,, we hebben later op de dag nog veilige seks gehad en we hebben nog seks gehad op de dagen dat wr elkaar zagen (veilig!!!!!) ik moest al 3 dagen geleden ongesteld zyn en ben het nog steeds niet geworden. Hoe kan dit? Ik ben zo bang dat ik zwanger ben ….
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 mei 2017 om 01:08Het is niet erg waarschijnlijk dat je zwanger bent. Heb je na de MAP geen bloeding gehad?
ReagerenLisa23 mei 2017 om 01:13Ik heb helemaal geen bloeding gehad na de MAP. Ik wil ongesteld worden!!! Ben zi bang dat ik zwanger ben..
ReagerenJohn (moderator)
23 mei 2017 om 01:19Zijn je menstruaties normaal wel altijd precies op tijd?
ReagerenLisa23 mei 2017 om 01:26jaa of 1/2 dagen erover heen maar ik ben gewoon bang omdat ik hoor dat de map niet altijd werkt maar me vriend is niet in me klaargekomen en de condoom scheurde, ik heb de map 30/40 min na de seks geslikt en moest 3 dagen geleden ongesteld zijn ..
ReagerenJohn (moderator)
23 mei 2017 om 01:31Als er geen zaadlozing is geweest is het toch erg onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Je hebt ook de MAP op tijd genomen. Bovendien is je menstruatie sowieso wel eens later.. Â Hoe meer stress, hoe langer het kan duren. Je kunt natuurlijk een test doen, dat weet je het heel zeker.
ReagerenLisa23 mei 2017 om 01:38dus eigenlijk stress ik voor niks? Ben dus ook niet zwanger volgens u? En dat me menstruatie uitgesteld is komt dus door de map en stress??
ReagerenJohn (moderator)
23 mei 2017 om 09:20Als er geen zaadlozing is geweest is het toch erg onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Je hebt ook de MAP op tijd genomen. Bovendien is je menstruatie sowieso wel eens later.. Â Hoe meer stress, hoe langer het kan duren. Je kunt natuurlijk een test doen, dat weet je het heel zeker.
ReagerenLisa23 mei 2017 om 11:34Dus ik moet gewoon stoppen met stressen? Want die dag was het ook me ovuluatie
ReagerenJohn (moderator)
23 mei 2017 om 12:25Ja stoppen met stressen en een zwangerschapstest doen zodat je het dan zeker weet..
Reageren