Afgelopen vrijdag (6 dagen geleden) heb ik seks gehad met een jongen en we hebben een condoom en glijmiddel gebruikt. Tijdens de seks heb ik geen pijn gehad, wel kwam erna achter dat ik had gebloed. Op de avond zelf en de dag erna heeft het bloeden ook aardig aangehouden. Sinds de volgende dag heb ik een branderig gevoel bij de ingang van m'n vagina en dit houdt 6 dagen erna nog steeds aan. Ook heb nog steeds iedere dag een heel klein beetje bloedverlies, ook wel oud bloed. Dit zie ik in m'n inlegkruisje, er zit dan ongeveer een kleine druppel (oud)bloed in. Is dit normaal?
Eigenlijk niet tenzij het je eerste keer was.
Het was inderdaad mijn eerste keer. Maar kan het dan dat ik er na 6 dagen nog steeds last van heb?
6 dagen is erg lang. Als het niet je menstruatie is, raad ik je wel aan om naar de huisarts te gaan. Tenzij het alleen nog maar bruine afscheiding is. dat is dan nog wat achtergebleven bloed dat er nu dan uitkomt
Het is alleen bruine afscheiding. Moet ik me daar zorgen over maken? En het branderige gevoel, is dat normaal dat dat al 6 dagen aanhoudt?
Nee, ook dat is niet echt normaal.
Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken
Bedankt voor de reacties. Ik ga morgen gelijk de huisarts bellen
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!