Anale seks

Kan je door Anale seks Aids op lopen? ook wanneer bijde geen soa hebben?

groetjes

Reageren

????

Reageren

Er zijn mensen die 's nachts slapen..

Je loopt geen aids op, maar HIV. En alleen dan wanneer iemand ook HIV positief is.

Reageren

Sorry..:((

Wat bedoeld u met HIV positief? dat die gene hiv heeft?

Reageren

ja, inderdaad.  Je kunt alleen maar HIV krijgen van iemand die dan ook zelf HIV heeft

Reageren

Dua als ik het goed begrijp.. Je kan niet Zomaar wen Soa HIV Oplopen via Sex ( Anaal ). Want ik ging even googelen en dat maakte mij heel ongerust..

Reageren

Een soa ( ook HIV) kun je alleen maar oplopen van iemand die dan zelf een soa (ook HIV) heeft.

Van anale seks kun je wel andere infecties oplopen of beschadiging aan je endeldarm oplopen.

Reageren

Hartstikke bedankt!

Reageren

Wanneer 3 jaar HIV zou hebben, zou je dan al symptomen hebben?

Reageren

Nee, dan hoef je zeker geen symptomen meer te hebben.

Reageren

Ik had nog een vraagje..

Hoe vaak komt Hiv/aids voor? en komt een normale SOA vaker voor of Hiv?

Wat zijn de oorzaken van Hiv? Ik weet dat het door onveilige sex kan gebeuren etc. Maar als je partner het niet heeft dan raak je toch niet besmet? Hoe krijgen mensen het dan?

Reageren

HIV is een virus.  En je krijgt alleen maar HIV door seksueel contact met iemand die door het virus is besmet.

Gewone soa's komen natuurlijk veel vaker voor.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Hiv

Reageren

Stel dat ik met iemand sex heb gehad die een soa heeft kan ik in plaats dat ik die soa krijg hiv krijg ( omdat ik koortslip heb en dat is herpes ofzo ) dat het bij mij erger kan worden ?

laatste vraag sorry

Reageren

En kan er via bloed op bloed hiv ontstaan ookal hebben allebij de personen het virus niet?

Reageren

Ik heb al geschreven: je krijgt alleen maar HIV door seksueel contact met iemand die door het virus is besmet.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Anale seks

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe