Zoeken Vraag het forum

aanvallen waarbij beelden verschijnen in mijn hoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hoihoi,

ik heb sinds ongeveer anderhalve week op de meest random momenten een soort aanvallen waarbij ik herinneringen voor mij zie in mijn hoofd en dingen hoor op het zelfde moment wordt ik heel erg misselijk en licht in mijn hoofd en moet ik zoeken naar hou vast. ook ben ik op het moment zelf niet helemaal aanspreekbaar en erna weet ik niet meer war ik het over had.

dit gebeurt ongeveer 2 á 3 keer op een dag en onderhand word ik er best wel bang van.. ik heb ook het gevoel dat het heftiger wordt. moet ik naar de huisarts gaan en heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?

ik heb afgelopen zomervakantie een ongeluk meegemaakt waarbij een collega overleed, zou het kunnen zijn dat het iets van een paniek/trauma stoornis is?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het kan wel met het ongeluk te maken hebben. Je zou aanvallen van hyperventilatie kunnen hebben. Als de klachten aanhouden ga dan even naar de huisarts.
    Doe ook eens de test op:
    http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietest

Reageren
Reageer op: aanvallen waarbij beelden verschijnen in mijn hoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.