- anoniem25 mei 2018 om 17:23
Dag, sinds een maand heb ik erg veel last van constant beelden in mijn hoofd te krijgen die ik niet wil .Het zijn altijd mensen in mijn hoofd die ik in mijn leven nog tegen gekomen ben . ik krijg dan een beeld in mijn hoofd bijvoorbeeld van een persoon die limonade drinkt en dan moet ik mijn broer of mijn moeder in mijn gedachten net hetzelfde zien doen en dit gaat de hele dag door met zo’n beelden . Ook heb ik gedachtes die in een eigenlijk een zin zijn maar ik moet dan heel geconcentreerd die zin in m’n hoofd denken en ik mag bijvoorbeeld geen jeuk hebben terwijl ik dat doe of ik ga mij echt extreem slecht gaan voelen als dit wel het geval is . Nu ga ik om de 2 weken gaan praten met een psycholoog en sinds kort ook naar een psychiater en die zegt dat het misschien is door dat ik teveel rook dat de pilletjes die ik neem niet echt goed kunnen werken , ik neem ze al meer dan een jaar maar nog geen effect . het zijn 3 verschillende soorten (invega , efexor en abilify ) . Ook zit ik al twee jaar thuis zonder werk , dit komt omdat ik niet kan praten met mensen(om werk te zoeken en te vinden moet je praten ) . Niet dat ik bang of verlegen ben ik weet ook niet hoe dat komt het gaat gewoon niet . Ik weet meestal niet wat ik kan zeggen tegen iemand . Kan iemand mij tips geven / helpen ?