- Anoniem2 augustus 2015 om 14:30
Hallo,
Sinds een tijdje slaap ik heel slecht, ik lig soms nachten wakker en val maar niet in slaap, komt ook een beetje doordat ik over van alles en nog wat ligt te piekeren s’nachts. Maar na slapeloze nachten ga ik gewoon verder met werken, maar dat doet wel erg veel met mij, word er moe van. Daarnaast voel ik me niet lekker in mijn vel, ben sinds kort verhuisd en heb nog moeite met mezelf te aarden. Mijn werk vind ik niet zo leuk meer, waardoor ik best veel aan mijn hoofd heb.
Ik heb de laatste veel last van duizeligheid en voel me erg moe.
Gisteren in de trein voelde ik me ineens heel naar, waarschijnlijk omdat ik ook slecht geslapen heb. En opeens ging mijn hart tekeer en begon ik te trillen en ging ik bijna van mijn stokje. Ook als ik in een ruimte ben met veel mensen dan word het erger. Lijkt mij dat het een paniekaanval was. Maar met mijn klachten vraag ik me af of ik last heb van hyperventilatie? of dat ik onbewust verkeerd adem. Want ik zou graag willen weten waar de duizeligheid vandaan komt. Ik heb namelijk al een bloedtest gedaan, daar kwam uit dat ik vit. d tekort kom en dat de klachten daaraan zou liggen. Maar inmiddels na 2 ampullen op te hebben, heb ik er nog steeds last van.
Wie herkent zicht hierin of heeft enig idee dat ik een angststoornis heb of hyperventilatie?1 reactieReagerenJohn (moderator)
2 augustus 2015 om 15:13Paniekaanval en hyperventilatie zou heel goed kunnen.
Je zou de test kunnen doen op:
http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietestNa 2 ampullen moet je echter ook niet verwachten dat alles meteen opgelost is.
Reageren