- Anoniem18 oktober 2021 om 13:25
Goede dag ik heb een vraagje ik ben sinds vorige week rot gevoelt het begon geen eetlust en diarree opeens nou de volgende dag spier pijn en een soort van angst paniek ben ik heel eerlijk in dus volgende dag eerder naar huis gegaan voelde nog steeds geen eetlust maar wel dorst ik drink gewoon alles in een keer weg donderdag ging ik weer even werke voelde raar in me linkerkant gezicht net als eerder ik dus afleiding en alles zoeken ging goed tot die avond ik kreeg opeens veel last na een koppie thee in me maag en zinds die die dag kan ik ook geen emoties meer tonen dus niet meer boos worden een snikje huilen en dan gelijk klaar niet vrolijk zijn en nog iets heel erg koud hebben maak niet uit waar ik ik stond of lig steen koud vrijdag was ik thuis gebleven liep naar buiten maar voelde niet goed maar ik kon dus niet in paniek raken ook all wou ik het me lichaam kon dan niet ging dus loop bij een pysloog maar die zij ook all niet druk maken maar ik kan niet meer druk maken of iets lijkt wel verlamt van emoties en alles ook nog plus geen eetlust en koude lichaam even later die dag ging eten maar kreeg een uur lang steken in in me maag streek en ging slapen het leek wel even verdoofd gevoel in me linker kant na wakker worden ik was in schok en ging bellen met een huisart die zij hyperventilatie en alles maar ik ken dat wel intussen maar het lijkt niet wat ik 4 jaar geleden had met de symptomen wat ik nu heb dus moest van haar rennen voor een half uurtje en daarna voelde ik me iets beter dus de dag liep goed af ging gewoon slapen zondag ging goed voelde iets beter kon wel beetje lachen en grappen maken maar niet hoe ik daarvoor was net als 2 weken gelden dus ging weer even hartlopen in de avond voor stress verminderen en merkte op dat ik niet buitenadem was of iets na lange tijd niks doen en dat me lichaam na het hartlopen niet warm word of iets dus vandaag langs huisarts geweest ik had een goede bloedsuiker van een 5.4 nuchter en alles en moest voor haar een bloed onderzoek doen en alles maar wat ik nu voel is koude lichaam stelkens geen eetlust veel drinken voor uitdroging pijn bij de maagstreek van avonf eten veel boeren beetje in me zelf of zacht praten soms even niet duileijk kunnen verstaan beetje veel piekeren beetje geen emoties meer gewoon helemaal niks en wat ik nog eerlijk ben ik loop alles beetje optezoeken wat het kan zijn ben 20 maar vind me symtomen zit wel veel achter een beeldschrem voor afleiding miss is het een oorzaak voor me lichaam maar maar ik hoop dat jullie het weten dan kan ik oprichting wat het kan zijn