- lotje20 augustus 2018 om 07:20
Hallo, ik kamp al sinds oktober 2017 met de volgende problemen. Als ik zit ben ik perfect normaal maar als ik rechtsta of ga wandelen lijkt het wel of ik constant ga vallen, echt een raar gevoel, ik ben niet duizelig maar eerder een gevoel in mijn hoofd alsof ik wankel op mijn benen sta. Daarnaast is er vanaf Januari ook nog bijgekomen dat ik dagelijks te maken krijg met een soort van body zaps in elk mogelijk lichaamsdeel, net alsof mijn hart klopt in dit lichaamsdeel, dit kan voorkomen van mijn kuiten tot aan een trillend ooglid. Ben al 2 x naar huisarts geweest en werd 2 x weggestuurd met de diagnose u bent perfect gezond, bloed en stoelgang waren perfect. Toch hoort dit niet bij een gezond lichaam, herkent iemand zich hierin ?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 augustus 2018 om 10:35Doe eens de test op:
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/Heb je veel stress of spanningen?
Reagerenlotje20 augustus 2018 om 12:08Dit heb ik wel gehad, als ik een wandeltocht ga maken heb ik nergens last van of als ik ga tennissen maar van het moment dat ik ga werken of thuis kom voel ik me heel wazig. De spiertrekking zijn wel erger na een inspanning maar komen ook vaak voor in rust ( mijn vader heeft dit al 30 jaar maar hij zegt dat hij dit niet voelt omdat hij hier geen aandacht aan besteed )
Reageren