Pfizer vaccin / migraine / tintelingen en druk hoofd.

  • #1

    Hallo allemaal,
    Ik ben 32 en heb 18 mei mijn eerste Pfizer vaccinatie gekregen. 5 dagen na deze prik kreeg ik de zwaarste migraine aanval ooit met aura en een tintelende wang en het idee dat ik flauw zou vallen en het niet meer na kon vertellen. Ik had het idee dat ik een beroerte kreeg en super angstig geworden. Ik ben ik bang om nog een keer zo’n aanval te krijgen. Nu zijn we ruim een week na die aanval en heb ik nog de hele tijd last van een tintelende wang en druk op mijn slaap. Ik heb contact gezocht met de hap en de huisarts en heb sinds deze week 10-20mg oxazepam gekregen tegen de angst. Ik voel nog steeds die wang en die druk op mijn hoofd waardoor ik elke dag dat ik weer opsta bang ben dat er wat ergs gaat gebeuren of dat ik dood ga. Maak ik me te druk? of moet ik opnieuw contact zoeken met mijn huisarts en serieus een onderzoek van het hoofd vragen?

    Misschien ook wel goed om te vermelden er zijn mensen om mij heen die zo’n vaccin ten zeerste hadden afgeraden vrienden/familie/ouders en ik heb het toch gedaan omdat ik astma heb en de mensen om mij heen een geruster gevoel wil geven maar na deze extreme aanval en bijwerking twijfel ik nu om de tweede te nemen. Ik heb me vooraf voor ik de prik extreem bang gevoeld uit angst dat dit zou gaan gebeuren dat ik bijwerkingen zou krijgen en dood zou gaan.

    Reageer
Reageer op: Pfizer vaccin / migraine / tintelingen en druk hoofd.
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief