Altijd moe en elke dag hoofdpijn na vaccinatie

  • #1

    Sinds ik m’n eerste vaccinatie heb gehad op 19 juni (Pfizer) heb ik steeds hoofdpijn en ben ik elke dag heel erg moe.
    Nu twijfel ik eigenlijk om de tweede te halen omdat ik bang ben dat ik dan in de ziektewet moet mocht het erger worden.
    Zullen dit tijdelijke bijwerkingen zijn of kan het erger worden door de tweede prik te halen.
    Volgens de GGD bestaat er ook geen programma dat financieel mensen ondersteund die langdurige klachten hebben na vaccinatie.
    Ik weet eigenlijk niet zo goed meer wat ik moet doen.
    Misschien kunt u mij wat meer informatie geven.

    Reageer
    #2

    Neem ivm de klachten contact op met je huisarts. Het kan nog van de vaccinatie zijn... De tweede prik zou dat dan niet erger moeten maken.
    Waarom zou er btw een programma moeten zijn dat mensen financieel ondersteund die klachten na vaccinatie hebben? Daar is de ziektewet voor

    Reageer
    #3

    Ik heb precies het zelfde sinds mijn corona prik die ik op 29 juni heb gekregen. Moeheid, duizeligheid, wazig zien, toegenomen tinnitus en lichte hoofdpijn.

    Heb een controle door de huisarts gehad en alles was goed voor zover ze kon zien. Ze had verschillende patiënten gehad met soortgelijke symptomen en volgens haar moest het binnen 6 weken beter worden.

    Dus geen 2e prik voor mij en afwachten maar

    Reageer
    #4

    Ik heb het zelfde. Ook nu 7 weken al elke dag hoofdpijn. Heb na de 5e week wel 2e prik genomen. Dat maakte de hoofdpijn niet erger het blijft het zelfde. Ik hoop toch wel dat de hoofdpijn weer een keer verdwijnt.

    Reageer
Reageer op: Altijd moe en elke dag hoofdpijn na vaccinatie
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief