Nog steeds heftige klacht"/> Nog steeds heftige klachten door vaccinatie - Medische Forum - Dokter.nl

Nog steeds heftige klachten door vaccinatie

Sinds ik mijn eerste corona vaccinatie kreeg heb ik last van hevige vermoeidheid en ben ik constant licht in m’n hoofd.
    Ook ben ik veel vaker ziek dan normaal ongeveer elke 3 maanden, voor de vaccinatie was dat een keer in de 2 jaar ongeveer.
    Nu zegt mijn huisarts ook dat het door de vaccinatie komt maar weet niet wat hij hier mee aan moet.
    Ik ben echt een schim van mezelf en ben echt ten einde raad.
    Het lijkt ook wel of ik nergens terecht kan met m’n klachten.
    Sommige mensen zeggen zelfs dat het niet kan dat ik het verzin, dat maakt me alleen maar extra verdrietig en gefrustreerd.
    Kan iemand mij hier misschien verder helpen ?

Reageer

Ook ik werd niet lekker na m’n vaccinatie het gevoel is ook niet meer weggegaan.
    Het gaat voornamelijk om vermoeidheid en altijd een soort van grieperig voelen.
    Uiteindelijk heb ik melding gemaakt bij C-Support lareb en bij m’n huisarts natuurlijk.
    Veel verder dan een aantal bloedonderzoeken ben ik niet gekomen.
    Dagelijks voel ik me ziek beroerd en moe soms en ook onbegrepen.
    Als ik iemand over m’n klachten vertel reageren mensen soms heel vijandig daar ben ik wel van geschrokken en maakt me alleen maar meer verdrietig en somber.

Reageer

Snap wat jullie voelen Na m’n vaccinatie voel ik me uitgeput en heb steeds aften in m’n mond
    Eigenlijk voel ik me ook vaak grieperig en tintelen m’n handen en voeten wel eens
    Uit het bloedonderzoek bij de huisarts is niks gevonden

Reageer
Reageer op: Nog steeds heftige klachten door vaccinatie
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif