Zoeken Vraag het forum

Nog steeds klachten door vaccinatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marcel

Vorig jaar April kreeg ik mijn eerste vaccinatie tegen corona,1 dagen later begon ik ziek te worden.
    Sindsdien kamp ik met veel klachten zoals vermoeidheid licht in het hoofd, slap voelen en vaak grieperig.
    Ook ben ik echt om de 6 weken ziek voorheen was dit 1 keer in het jaar en soms een jaar niet.
    Ik heb hiervoor een aantal bloedonderzoeken gehad bij de huisarts maar daar is niets uitgekomen.
    De huisarts wil me niet doorsturen en weet ook niet waarheen, omdat hij denkt dat er niks uitkomt.
    Ik ben een beetje ten einde raad en weet niet meer wat ik moet doen.
    Kun je mij misschien verder helpen waar ik naartoe zou kunnen gaan?

28 reacties
    Reageren
    Anoniem

Die klachten komen echt niet door de vaccinatie hoor
    Waarom ben je daar zelf zo zeker van?

Reageren
    Marcel

De klachten zijn een dag later begonnen en ben verder gewoon gezond.
    Mijn huisarts is er ook van overtuigd dat mijn klachten door de vaccinatie komen.

Reageren
    Anoniem

Dat kan ik me niet voorstellen dat je huisarts dat zegt Het is zo dat je vlak na vaccinatie wat last kunt hebben maar dat is na een paar dagen uit je systeem. Dat het toen begonnen is wil niet zeggen dat het ook de oorzaak is.

Reageren
    Catootje

Zijn middelen en methoden om de injectie te ontstoren/ontgiften. Zou op onderzoek gaan.

@Anoniem. Aan je lichaam merk je echt wel dat je klachten ergens van krijgt.

Reageren
    Anoniem

Catootje….als het tegelijkertijd optreedt kun je toch niet zeggen dat het daardoor komt? Plus wat ik al aangaf, de bijwerkingen kunnen een paar dagen aanhouden maar niet anderhalf jaar. Nonsens.

Reageren
    alias

Anoniem roep dat maar niet te hard…..
    Ook ik heb blijvende klachten na vaccinatie.

Reageren
    Anoniem

Als je het hebt over extreme complicaties die heel soms voorkomen dan zeg ik ja dat kan maar dat is dan (hoe naar ook) net zo iets als dat een medicijn altijd risico ’s met zich mee brengt. De klachten die de persoon hier beschrijft zijn echt niet door het corona vaccin, dit soort klachten kan zoveel oorzaken hebben.

Reageren
    alias

Anoniem medicatie neem je in overleg met een arts….de coronavaccinatie heb ik moeten nemen,omdat ik voor mijn werk naar het buitenland moest…..testen was geen optie….
    Ik heb in de eerste golf corona gehad,enkel een beetje koorts en wat verkouden….
    Helaas na vaccinatie…heel ziek geworden….was geen probleem ,was een goede reactie van mijn lijf,echter ben ik nooit meer de oude geworden…onderzoeken gehad,niks afwijkends gevonden….

Reageren
    Anoniem

Alsof artsen zich niet uitgebreid hebben gebogen over de vaccins. Wat heb jij er aan over gehouden dan? Ik ben verder gezond en ernstig ziek geworden door corona. Dus ja ik neem de prikken. Had het overigens ook gedaan als ik niet zo ziek was geweest hoor.

Reageren
    Alias

we hebben zoveel vaccine gehad en waar mensen over vallen is die van covid en hebben klachten van zeggen ze, terwijl vaccine niet eens nieuw was.

Reageren
    Marcel

De bijwerkingen zijn op dit moment nog onduidelijk inderdaad.
    Wat wel opvalt is de hoge toename in chronisch zieken en oversterfte sinds 2021.
    De reden dat ze dit niet kunnen linken is omdat de gegevens niet vrijgegeven worden.
    Zolang dit niet gebeurt kan er geen onderzoek plaatsvinden.
    Maar alles wijst er wel na dat het toch niet zo veilig is als ze dachten.
    Er werd al 30 jaar onderzoek gedaan na deze methode maar nooit is er een menselijke proef geweest voor die tijd.

Reageren
    Alias

Bijwerkingen zijn bekend, de lange termijn weet niemand, maar dat weet je ook niet van een jaren bekende vaccine die vandaag misschien ook wel aangepast is bijv griep

Daarbij kan ook het nocebo effect op treden een negatieve verwachtings effect ipv placebo (positief) meningen blijven er over verdeeld over vaccins natuurlijk.

Reageren
    Alias

Maar je zegt dat je nu vaker ziek bent? Misschien kwamen klachten eerst van vaccine en daarna van corona?

Reageren
    Anoniem

Alias je spreekt jezelf nu toch tegen? Nu lijkt het weer alsof je zegt dat men niet na zo’ n lange tijd klachten kan hebben en eerder geef je aan dit zelf te hebben ed.

Reageren
Reageer op: Nog steeds klachten door vaccinatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.