Vaak ziek na Pfizer prik

  • #1

    Sinds een jaar ben ik opvallend vaak ziek.
    Ik was altijd 1 keer in het jaar ziek en soms een jaar niet.
    Het is eigenlijk vorig jaar April allemaal begonnen.
    De dag na m’n Pfizer prik begon de ellende, altijd moe vaak ziek voelen en constant hoofdpijn.
    Nu meer als een jaar later en nog steeds veel klachten.
    Na bijna in de ziektewet te zijn beland heb ik me inmiddels 6 keer ziek moeten melden op het werk.
    Ik ben meerdere keren bij de huisarts geweest en veel bloedonderzoeken gehad maar kom gewoon niet verder.
    Zal het zin hebben om naar een immunoloog te gaan?
    Of kan het niet met m’n immuunsysteem te maken hebben?
    Heb veel verhalen gehoord en gelezen van mensen met hetzelfde probleem wel met uiteenlopende klachten.

    Reageer
    #2

    Bespreek het eens met je huisarts en vraag een verwijzing

    Reageer
    #3

    Ik ben inmiddels bij de huisarts geweest.
    Hij wil me niet doorverwijzen omdat er uit m’n bloedonderzoeken niks afwijkend naar voren kwam.
    Weet niet echt meer wat ik nu moet doen, ik voel me niet serieus genomen.
    Als de klachten zo blijven of erger worden zal ik de ziektewet in moeten.
    Misschien dat de Arbo arts dan iets voor me kan betekenen.

    Reageer
Reageer op: Vaak ziek na Pfizer prik
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief