Zoeken Vraag het forum

Na maanden nog klachten door corona vaccinatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Elroy

In April heb ik mijn eerste corona vaccinatie gekregen (Pfizer).
    Sindsdien ben ik constant erg moe en heb ik bijna dagelijks hevige hoofdpijn, ook voel ik me vaak beroerd een soort grieperig gevoel.
    Na de tweede prik zijn de klachten gelijk gebleven.
    Ik ben bang om in de ziektewet terecht te komen, ik trek het gewoon niet meer om fulltime te werken.
    Heb nu meerdere bloed onderzoeken achter de rug zonder resultaat.
    Wat mij toen over de streep trok om voor de vaccinatie te gaan was dat de overheid garant zou staan voor de bijwerkingen, maar helaas kan ik nergens terecht.
    Zijn er meer mensen met deze klachten en waar zou ik terecht kunnen?

2 reacties
    Reageren
    Suzan

Hey,

Kijk maar eens hier op het forum hoeveel mensen er ook al heel lang klachten hebben.
    Er zijn meerdere topics waar vergelijkbare ( en nog veel meer andere ) klachten als jij hebt, beschreven worden.
    Helaas is het een best veel voorkomend verschijnsel……

Reageren
    John

Ik heb al ruim 3 maand last van soortgelijke klachten na m’n eerste vaccinatie met Pfizer, kan sinsdien niet meer normaal functioneren en ben al die tijd grotendeels aan huis gekluisterd.

Heb besloten om geen tweede prik te nemen aangezien het nog maar de vraag is of ik herstel van de eerste.

Reageren
Reageer op: Na maanden nog klachten door corona vaccinatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.