- Elroy2 oktober 2021 om 09:23
In April heb ik mijn eerste corona vaccinatie gekregen (Pfizer).
Sindsdien ben ik constant erg moe en heb ik bijna dagelijks hevige hoofdpijn, ook voel ik me vaak beroerd een soort grieperig gevoel.
Na de tweede prik zijn de klachten gelijk gebleven.
Ik ben bang om in de ziektewet terecht te komen, ik trek het gewoon niet meer om fulltime te werken.
Heb nu meerdere bloed onderzoeken achter de rug zonder resultaat.
Wat mij toen over de streep trok om voor de vaccinatie te gaan was dat de overheid garant zou staan voor de bijwerkingen, maar helaas kan ik nergens terecht.
Zijn er meer mensen met deze klachten en waar zou ik terecht kunnen?2 reactiesReagerenSuzan2 oktober 2021 om 09:30Hey,
Kijk maar eens hier op het forum hoeveel mensen er ook al heel lang klachten hebben.
Reageren
Er zijn meerdere topics waar vergelijkbare ( en nog veel meer andere ) klachten als jij hebt, beschreven worden.
Helaas is het een best veel voorkomend verschijnsel……John2 oktober 2021 om 19:10Ik heb al ruim 3 maand last van soortgelijke klachten na m’n eerste vaccinatie met Pfizer, kan sinsdien niet meer normaal functioneren en ben al die tijd grotendeels aan huis gekluisterd.
Heb besloten om geen tweede prik te nemen aangezien het nog maar de vraag is of ik herstel van de eerste.
Reageren