- Rik12 februari 2019 om 18:35
hallo mensen,
ik heb nu 8 maanden een relatie met mijn vriendin en we houden super veel van elkaar. Maar ik denk altijd na over de tijd dat ze single was (ze heeft namelijk toen veel jongens gezoend). Ik ga mezelf bijvoorbeeld als zij ergens uitgaat en ik ga daar niet heen, helemaal inbeelden als zijn vreemd zou gaan.
Ze is ook naar appelhof geweest met haar vriendinnen en haar vriendinnen hebben alllemaal best wat jongens gezoend en zij zegt dat ze niemand gezoend heeft. En dat moet ik dan ook wel geloven alleen vind ik dat heel moeilijk aan de ene kant omdat ik gwn met die gedachtes zit. Straks in de zomer gaat ze ook weer weg en ben ik ook heel bamg dat ze vreemd gaat. Want ik vind haar echt heel leuk.
Ik heb zelf namelik nog maar 1 iemand gezoend (ik ben 18) en dat is zij. En zij heeft er al 20 gehad op 16 jarige leeftijd. Ze is namelijk best knap en krijgt veel aandacht van jongens dus drm ben ik bamg dat ze als ze iets gaat doen waar ze spijt van gaat krijgen. Wat kan ik doen met mijn gedachten ? En hoe kan ik dit toch verminderen?
Daarnaast twijfel ik ook wat ik wil doen want ik vind haar echt heel erg leuk maar aangezien ik nog maar 1 iemand geziend heb wil ik toch wel weten hoe het is om meer meisjes te hebben gehad, want stel het gaat nooit uit tussen ons. Maar daarnaast als ik het uit zou maken om die reden zou ik het niet aankunnen dat zij met iemand andere zou gaan zoenen. Want ik hou echt nog super veel van haar. Wat moet ik doen?
Kunnen jullie mij helpen met deze twee problemen?
1 reactieReagerenRik12 februari 2019 om 18:42ik ben ook bang dat ik nooit meer zo’n leuk en knap iemand kan fixen als zij
Reageren