- Anoniem11 oktober 2015 om 21:45
Beste mensen,
Gezien het onderwerp relatie hoop ik hier goed te zitten.
Ik heb al een tijdje een relatie met iemand. Deze relatie gaat op het moment goed maar kan voor mij beter.
Ik heb een vriend waarvan ik denk dat zijn relatie op dezelfde manier verloopt, gezien het aantal keer dat zij elkaar zien en samen op stap gaan en nog een paar zaken.Wij delen dezelfde vriendengroep en zien elkaar geregeld, de dames zijn hier geregeld bij aanwezig maar zijn niet per se bevriend met elkaar.
Nu is het zo dat zijn vriendin mij elke keer opzoekt zowel fysiek als via whatsapp, tevens wilt ze afspreken. Ik vindt dat totaal niet vervelend en voel me nu zelfs tot haar aangetrokken, zo erg dat ik haar niet meer uit mijn hoofd krijg. Ik wordt werkelijk echt knettergek van deze gedachten en dat terwijl ik alles altijd goed kan relativeren. Want ethisch gezien kan dit natuurlijk absoluut niet.
De onderwerpen die passeren op whatsapp zijn intresses van elkaar en die komen echt 200% overeen en behoorlijk wat prive zaken. O.a. Spreekt zij in mijn ogen matige onvrede uit over haar vriend. Wij whatsappen ongeveer een uur per dag met elkaar en sturen ongeveer 5 snapchats.
Het ergste vindt ik dat ik niet snap wat haar bedoelingen nou zijn. Ziet ze me als een goede vriend? Vindt ze me aantrekkelijk en wilt ze meer? Ik kan hier niet achter komen en dat drijft me tot waanzin. Tevens is het vragen hier naar ook geen optie, want als ik met mijn gedachten totaal verkeerd zit sta ik verschrikkelijk voor lul.
Natuurlijk moet ik de gedachten zo snel mogelijk uit mijn hoofd krijgen, maar als ik weet wat haar bedoelingen zijn kan ik dit makkelijker doen. Hebben jullie enige tips? Kunnen jullie uit deze minimale info al zien wat zij bedoelt? Bij mij gaan zoveel gedachten rond op het moment dat ik het niet meer zie.
Een waardeloze situatie waar ik nooit in hoopte te komen en wat tevens het moeilijkt is om te verwoorden.