Relatieproblemen?

Ik woon nu bijna 10 jaar samen met mijn vriend maar ik zit ergens mee. Ik heb vaak het gevoel dat hij me soms vergeet. Dat ik gewoon echt bij hem woon en dat ik er een beetje bij loop. Hij houd zelf van gamen en dat vind ik ook prima! Dat is zijn hobby. Dagd datwe eindelijk wat samen gaan doen zegt hij dat hij te moe is en gaat hij slapen..m dan kunnen we pas zondag weer wat doen zeg maar.

Ik baal er van. Ik mis gewoon de tijd dat hij soms aan me dacht en een bloemetje meenam. Soms zeg ik het wel eens tegen hem ik mis soms een verrassing. Gewoon dat je me verrast ook is het ergens heen gaan voor een kop koffie..  ( nu beetje lastig met de corona ) ik heb met hem al zoveel over gepraat. Maar hij wordt altijd boos en zegt dan hoe kan een voorwerp laten zien dat ik van jou hou. Maar mij gaat het niet om het voorwerp maar om de moeite die gedaan wordt.

Hoe kan ik er beste mee omgaan? Ik kan het negeren maar daar wordt mijn relatie er niet beter op. Nouja hij zal alles prima vinden maar ik ga dan iets missen in de relatie. Ik heb echt even tips nodig!

Reactie

Hoeveel uurtjes per dag gamed hij?

Reactie

Het hebben van relatieproblemen kan je leven behoorlijk negatief beïnvloeden. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook dan helpen wij je graag verder.

Wat te doen als jullie relatie onder druk staat?

Wat te doen als jullie relatie onder druk staat?

Jullie komen er samen niet meer uit. Het hebben van relatieproblemen kan dagelijks het leven behoorlijk belemmeren. Jullie hebben het... Lees verder
    Partner content

Meestal na het eten tot savonds laat. Bij elkaar denk ik 5/ 6 uur,

Reactie

Heeft hij er geen problemen mee om een keer niet te gamen?

Reactie
Reageer op: Relatieproblemen?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief