- Evelyne11 juni 2018 om 12:08
Hey iedereen ik heb dringend advies nodig onlangs zijn mijn ex en ik uitelkaar gegaan de reden waarom ik was dus zwanger van hem we waren bijna 2 jaar samen alles ging super hij maakte zelfs plannen voor de toekomst enzo maar toen gebeurde het ons dochter werd geboren begon hij anders te doen meeer op zijn gsm bezig wat blijkt dat hij terug met zijn ex bezig was hij beweerde altijd dat het vriendschappelijk was maar wat hij niet wist was dat ik hun gesprekken kon mee leze en dat was meer als vrienden hij werd boos op mij omda ik te jaloers was enzo dus dumpte hij mij en onze dochter het grote probleem is dat ik er nog lee samenwoon ja en hijs nog steeds met da wijf bezig en hij geeft meer om haar zoon dan om zijn bloed eigen dochter hij zorgt niet eens voor haar ik moet alles zelf doen maar nu zijn we dus uitelkaar en geeft hij mij echt de verkeerde signalen want hij wilt mij geen hoop geven maar wat doet hij hij kan ni van mij afblijven ik moet hem aandacht geven ik mag in zijn armen ligge en we hebbe nog seks hij zegt dat dit enkel vriendschappelijk is maar voor mij dit kwets me enorm ik wil hem nog terug maar twijfel zo hard dat ik zelf ni meer weet wa doen mja zou schoon zijn dat zijn ex verdwijnt uit zijn leven. Heeft er iemand dus advies voor mij mvg evelyne