- Anoniemi3 juli 2014 om 21:41
Ik ben over precies een week een half jaar samen met mijn vriend. Klinkt niet erg lang maar we kennen elkaar al bijna 4 jaar en hebben elkaar altijd leuk gevonden. Het is een keer uit geweest en daarna hebben we besloten het nog eens te proberen wat erg goed ging voor 1 of 2 maanden. De laatste maanden begin ik namelijk erg te merken dat hij heel erg veranderd is. Waar hij vroeger lief, geduldig en verliefd naar mij toe deed doet hij nu kortaf/bot en ongeduldig. We hebben het hier vaker serieus over gehad maar de volgende dag gaat het dan weer fout en krijgen we ruzie. Wat zich nu ongeveer elke dag afspeelt. Hij zegt me altijd dat hij nog even verliefd is als vroeger maar zo komt het niet over bij mij. Ik voel me alleen in m’n relatie en weet even niet meer wat ik moet doen. Probeer altijd leuke dingen zoals etentjes of een dagje shoppen te plannen maar het lijkt maar niet te helpen..
1 reactieReagerenJohn (moderator)
3 juli 2014 om 21:56Vervelende situatie.
Reageren
Misschien moet je toch eens goed nadenken of dit de relatie is die je wilt. Misschien is het beter om er mee te stoppen.