- Tom15 februari 2018 om 22:06
Hallo ik heb nu ruim vier jaar een relatie met een meid waar ik mij echt verbonden mee voel ik ben gewoon nogsteeds verliefd op haar en zij ook altijd op mij geweest,echter merkte ik sinds een half jaar terug al dat wij behoorlijk in een sleur leven. We doen weinig samen, deels omdat zij ook gewoon veel niet leuk vindt, over ons als stel praten lukt vaak niet goed, omdat zij het vaak vermeid. Wat mij het meest dwars zit is dat ze zich de laatste tijd veel afzonderd ze douched extra lang tot ik in bed lig, als ik in de woonkamer tv kijk of even een spel speel dan gaat zij op de slaapkamer liggen, ondertussen hele gesprekken met een ( vriendin )
Als ik haar een knuffel wil geven duwt ze me zowat weg, en een kus wilt ze alleen nog maar op d’r wang, seks dat gebeurt weinig zeg 1 keer in de vier weken, en bij de laatste keer wilde ze er ook niks van weten. Ik heb het wel nodig anders voel ik me eigen echt rot, dus mastrubeer ik maar weer.M’n gevoel zegt mij dat ze een ander heeft of op het oog heeft,de manier hoe ze reageert op bepaalde dingen, hoe ze zich gedraagt, ik vertrouw het niet. De reden is ook dat ik enorm bang ben dat ik dus gelijk ga krijgen, en dat ze mij eigenlijk gebruikt voor het gemak op dit moment, alles waar we met zn twee naar uit keken is nu Mwa bij haar.
Ze neemt zonder reden vrij, ze spreekt af met mensen die ze amper gezien heeft, terwijl ze dat nooit gedaan heeft sinds ik haar ken. ze zondert zich af, en wordt nerveus als ik er naar vraag, ze vermeid, contact met mij. Als ze met iemand aan de telefoon zit en ik kom er aan hangt ze op en zegt ze ik bel straks wel even terug. Op Facebook zie ik bij een jongen die ( vrijgezel ) is een zelfde soort tekst op zn pagina als m’n vriendin nu heeft, ze liked zn Posts, en toen ik onverwachts de slaap kamer op liep klikte ze snel d’r telefoon uit met een foto van die zelfde jongen. M’n zusje heeft ook verdachte berichten gezien en mij ook daar van op de hoogte gestelt toen.
Ik wordt inmiddels super onzeker van de hele situatie, van wat zij zegt te gaan doen met een vriendin, de manier hoe ze me weg duwt, maar vervolgens wel verwend met van alles wat ik lekker of leuk vindt. Het wordt tijd voor een confronterend gesprek vermoed ik zo want dit ik wordt gek van de gedachtes en gevoelens.